صفحه 1 : شهرستان صفحه 2 : خبر همدان صفحه 3 : شهرستان صفحه 4 : خبر همدان صفحه 5 : خبر همدان صفحه 6 : ورزش صفحه 7 : زندگی با کتاب صفحه 8 : فرهنگی

۴
مرداد
۱۴۰۳

شماره
۵۶۶۹

امروز: ۶ (مرداد) ۱۴۰۳ ◀ ◀ Saturday 2024 (Jul) 27

عناوین صفحه



هگمتانه، گروه خبر همدان: معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام (ره) همدان از جذب 12 هزار و 400 حامی یتیم جدید از ابتدای سال جاری تاکنون در این استان خبر داد.
به گزارش هگمتانه، غلامرضا مجیدی روز یکشنبه با اشاره به طرح اکرام ایتام و محسنین کمیته امداد امام(ره) و جلب مشارکت‌های مردمی در این زمینه اظهار کرد: حامیان می‌توانند با انتخاب یک یا چند فرزند معنوی و پرداخت ماهیانه کمک‌های خود یاریگر آنها باشند.
وی تعداد کل حامیان استان را 76 هزار نفر اعلام کرد و گفت: حامیان در سال گذشته هزار و 235 میلیارد و 750 میلیون ریال به فرزندان تحت حمایت خود در قالب مساعدت ماهیانه کمک کردند که از این مبلغ 99 درصد نقدی و مابقی به صورت کالا بوده است.
معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام(ره) استان همدان تعداد فرزندان تحت حمایت طرح محسنین و اکرام ایتام را بیش از 15 هزار نفر برشمرد و افزود: هریک از ایتام و فرزندان محسنین تحت حمایت این نهاد دارای شماره کارت‌بانکی اختصاصی هستند.
مجیدی اظهار کرد: تمامی کمک‌های نقدی حامیان نیکوکار به‌صورت مستقیم به‌حساب فرزندان معنوی خود واریز می‌شود و همشهریان نوع‌دوست برای مشارکت در این طرح و پذیرش حمایت ایتام و فرزندان نیازمند، می‌توانند علاوه بر مراجعه به دفاتر این نهاد در سراسر استان، از پایگاه اینترنتی ekram.emdad.ir نیز استفاده کنند.
به نقل از ایرنا، وی در مورد طرح "اکرام ایتام و محسنین" گفت: مردم می‌توانند در این طرح که به نوعی جذب حامی است ثبت نام کرده و یک تا چند یتیم را زیرپوشش قرار دهند و ماهانه مبلغی را به حساب مستقیم خود یتیم واریز کنند.



ارسال ديدگاه

نام:
پست الکترونیکی:
کد امنیتی:
ديدگاه: