صفحه 1 : شهرستان صفحه 2 : خبر همدان صفحه 3 : شهرستان صفحه 4 : خبر همدان صفحه 5 : خبر همدان صفحه 6 : ورزش صفحه 7 : زندگی با کتاب صفحه 8 : فرهنگی

۴
مرداد
۱۴۰۳

شماره
۵۶۶۹

امروز: ۶ (مرداد) ۱۴۰۳ ◀ ◀ Saturday 2024 (Jul) 27

عناوین صفحه



هگمتانه، گروه خبر همدان: مدیر امور باغبانی سازمان جهادکشاورزی استان همدان گفت: متوسط توسعه سالیانه گلخانه‌های استان همدان در دولت سیزدهم در مقایسه با دوره 20 ساله قبل بیش از 250 درصد رشد داشته است.
به گزارش هگمتانه، حجت‌الله شهبازی روز یکشنبه اظهار کرد: طی سال‌های 1380 تا 1399، در یک دوره 20 ساله، به طور متوسط سالیانه 8.8 هکتار گلخانه در استان ایجاد شده در حالی که در دولت سیزدهم طی سال‌های 1400 تا 1402، به طور متوسط سالیانه 31 هکتار گلخانه در استان ایجاد شده است.
مدیر امور باغبانی سازمان جهادکشاورزی استان همدان یادآور شد: در این راستا حمایت‌های استاندار همدان، رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان، فرمانداران شهرستان‌ها، کارشناسان نظام مهندسی و کارشناسان سازمان جهاد کشاورزی استان در رفع مشکلات و موانع، مشاوره‌های فنی و در تأمین تسهیلات مورد نیاز تأثیر بسزایی داشته است.
شهبازی با اشاره به اینکه تا پایان سال 1402، 269 هکتار گلخانه در استان ایجاد شده است افزود: شهرستان همدان با 62 هکتار، کبودراهنگ با 44 هکتار و رزن با 37 هکتار رتبه اول تا سوم استان در ایجاد گلخانه‌ها را کسب کرده اند.
به نقل از ایرنا، وی خاطرنشان کرد: همچنین در این دوره شاهد مشارکت بیشتر تولیدکنندگان در تأمین منابع مالی در احداث گلخانه‌ها بوده‌ایم.



ارسال ديدگاه

نام:
پست الکترونیکی:
کد امنیتی:
ديدگاه: