صفحه 1 : شهرستان صفحه 2 : خبر همدان صفحه 3 : شهرستان صفحه 4 : خبر همدان صفحه 5 : خبر همدان صفحه 6 : ورزش صفحه 7 : زندگی با کتاب صفحه 8 : فرهنگی

۴
مرداد
۱۴۰۳

شماره
۵۶۶۹

امروز: ۶ (مرداد) ۱۴۰۳ ◀ ◀ Saturday 2024 (Jul) 27

عناوین صفحه



هگمتانه، گروه خبر همدان: مدیرکل راه‌آهن غرب کشور با اشاره به استقبال چشمگیر از قطار همدان-مشهد، گفت: مسافران از ناوگان ریلی همدان استقبال خوبی دارند و ظرفیت جابه جایی تعداد مسافران در مسیرهایی همچون همدان-مشهد تا سه برابر گنجایش، جای افزایش دارد.
به گزارش هگمتانه، سید سعید ابراهیم‌نژاد با اشاره به اینکه حرکت قطار همدان-مشهد همه روزه برقرار است، افزود: برنامه قطار مسیر دوسویه همدان-مشهد به گونه‌ای است که هر روز یک قطار با ظرفیت 400 مسافر از همدان به سمت مشهد و یک قطار نیز با همین ظرفیت از مشهد به سمت همدان حرکت می‌کند.
وی اظهار کرد: استقبال از قطار دوسویه همدان-مشهد بسیار چشمگیر است به گونه‌ای که گنجایش افزایش تعداد ظرفیت قطارها در این مسیر تا سه برابر نیز وجود دارد.
ابراهیم‌نژاد خاطرنشان کرد: شرکت راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران، در رابطه با افزایش تعداد قطارها در مسیر همدان-مشهد و همدان-تهران، در پایتخت تصمیم‌گیری خواهد کرد.
وی افزود: قطار تهران-همدان-سنندج نیز هفته‌ای 2 بار سیر می‌کند و در همین مدت کوتاهی که راه‌اندازی شده استقبال خوبی از آن صورت گرفته است.
مدیرکل راه‌آهن غرب کشور با اشاره به ضریب استقبال بالای این قطار افزود: این قطار هم با ظرفیت 320 مسافر، هفته‌ای 2 بار در روزهای جمعه و سه‌شنبه در مسیر دوسویه تهران-همدان-سنندج مسافران را جابه‌جا می‌کند.
وی یادآور شد: قیمت بلیت قطار دوسویه در مسیر همدان-تهران با قطار چهار ستاره چهار تخته سروش متعلق به شرکت بن ریل با قیمت 150 هزار و 200 تومان و با قطار چهار ستاره چهار تخته امید متعلق به شرکت رجا با قیمت 134 هزار و 350 تومان به مسافران عرضه می‌شود.
ابراهیم‌نژاد ادامه داد: قیمت بلیت قطار دوسویه در مسیر همدان-مشهد نیز با قطار چهار ستاره چهار تخته سروش متعلق به شرکت بن ریل با قیمت 489 هزار و 850 تومان، قطار چهار ستاره چهار تخته امید متعلق به شرکت رجا با قیمت 440 هزار و 300 تومان و قطار سه ستاره 6 تخته پارسی متعلق به شرکت رجا با قیمت 286 هزار و 800 تومان به مسافران عرضه می‌شود.
وی بیان کرد: قیمت بلیت قطار دوسویه در مسیر همدان-سنندج نیز با قطار چهار ستاره چهار تخته سروش متعلق به شرکت بن ریل با قیمت 88 هزار و 950 تومان و همین قطار در مسیر دوسویه تهران-سنندج با قیمت 210 هزار تومان به فروش می‌رسد.
مدیرکل راه‌آهن غرب کشور گفت: برنامه فروش بلیت‌ها به صورت عمومی اعلام می‌شود و مسافران می‌توانند از طریق سامانه‌های فروش، اقدام به تهیه بلیت کنند.
به نقل از ایرنا، وی ادامه داد: بلیت‌های قطار در بازه‌های زمانی 15 تا 30 روزه عرضه می‌شود و به طور معمول با توجه به استقبال مسافران در عرض چند دقیقه بلیت‌ها به فروش می‌رسد.



ارسال ديدگاه

نام:
پست الکترونیکی:
کد امنیتی:
ديدگاه: