صفحه 1 : شهرستان صفحه 2 : خبر همدان صفحه 3 : شهرستان صفحه 4 : خبر همدان صفحه 5 : خبر همدان صفحه 6 : ورزش صفحه 7 : زندگی با کتاب صفحه 8 : فرهنگی

۴
مرداد
۱۴۰۳

شماره
۵۶۶۹

امروز: ۶ (مرداد) ۱۴۰۳ ◀ ◀ Saturday 2024 (Jul) 27

عناوین صفحه


هگمتانه، گروه ورزش: دوچرخه سواران همدانی طی مراسمی با بدرقه مسؤولان اجرایی این استان، از مسیر امامزاده عبدالله عازم مرقد مطهر بنیان گذار جمهوری اسلامی امام راحل شدند.
مدیر تربیت بدنی سپاه انصارالحسین (ع) همدان در این باره گفت: این حرکت نمادین به مناسبت سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) و به مساحت بیش از 300 کیلومتر از حرم امامزاده عبدالله همدان تا مرقد مطهر بنیان گذار انقلاب اسلامی انجام می‌شود.
سرهنگ پاسدار علیرضا کرمی اظهار کرد: دوچرخه سواران همدانی در سی و پنجمین سالگرد ارتحال سالروز فراق امام امت، همسو با ملت مؤمن و قدرشناس ایران، حرم مطهر امام خمینی (ره) را بار دیگر به عرصه تجلی وفاداری عمیق ایرانیان به راه و مکتب امام تبدیل خواهند کرد و با آرمان‌های امام راحل تجدید بیعت می‌کنند.
وی اضافه کرد: در این برنامه نمادین 13 نفر از قهرمانان دوچرخه سواری همدان به مانند دوره‌های گذشته در یک حرکت زیبا مسیر همدان تا مرقد امام راحل را با دوچرخه‌های خود رکاب می‌زنند که البته این مراسم با عنوان حرم تا حرم، از حرم امامزاده عبدالله آغاز و با ادای احترام به حرم امام (ره) پایان می‌یابد.
وی خاطرنشان کرد: رکاب زنی دوچرخه سواران همدانی از بامداد دوازدهم خردادماه از امامزاده عبدالله همدان آغاز شده است.



ارسال ديدگاه

نام:
پست الکترونیکی:
کد امنیتی:
ديدگاه: