صفحه 1 : شهرستان صفحه 2 : خبر همدان صفحه 3 : شهرستان صفحه 4 : خبر همدان صفحه 5 : خبر همدان صفحه 6 : ورزش صفحه 7 : زندگی با کتاب صفحه 8 : فرهنگی

۴
مرداد
۱۴۰۳

شماره
۵۶۶۹

امروز: ۶ (مرداد) ۱۴۰۳ ◀ ◀ Saturday 2024 (Jul) 27

عناوین صفحه


هگمتانه، گروه خبر همدان: معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان همدان از راه‌یابی 8 نفر از فرهنگیان همدان به مرحله کشوری مسابقات قرآن، عترت و نماز خبر داد.
به گزارش هگمتانه، مجتبی قمری با اعلام این خبر، اظهار کرد: 8 نفر از فرهنگیان استان همدان به مرحله نهایی مسابقات قرآن، عترت و نماز فرهنگیان در مشهد مقدس راه یافتند.
قمری افزود: مسعود داودی در رشته حفظ کل، سجاد قره باغی در رشته حفظ 10 جزء، پیمان صدفی در رشته قرائت، احسان خلیلی در رشته نهج البلاغه و فاطمه شاه حسینی در رشته حفظ کل، مرضیه قاسمی در رشته حفظ 10 جزء، فائزه ناصری در رشته قرائت و مبینا صالحی در رشته نهج البلاغه به مرحله کشوری راه یافتند.
وی خاطرنشان کرد: این همکاران در مرحله نهایی که از 24 تا 26 خرداد ماه در مشهد مقدس برگزار می‌گردد، حضور خواهند داشت.
به نقل از کانال اطلاع رسانی آموزش و پرورش همدان، معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان همدان تصریح کرد: در مرحله بسیار تخصصی مقدماتی، این افراد موفق به کسب امتیازات بالا شده و جزو رتبه‌های برتر این مرحله بوده اند که در نوع و تعداد خود در طول سال‌های قبلی بی نظیر است.



ارسال ديدگاه

نام:
پست الکترونیکی:
کد امنیتی:
ديدگاه: