صفحه 1 : شهرستان صفحه 2 : خبر همدان صفحه 3 : شهرستان صفحه 4 : خبر همدان صفحه 5 : خبر همدان صفحه 6 : ورزش صفحه 7 : زندگی با کتاب صفحه 8 : فرهنگی

۴
مرداد
۱۴۰۳

شماره
۵۶۶۹

امروز: ۶ (مرداد) ۱۴۰۳ ◀ ◀ Saturday 2024 (Jul) 27

عناوین صفحه

  رئیس اداره بازرسی صمت استان همدان اعلام کرد: طی تفاهم‌نامه‌ای که اتاق اصناف ایران با وزارت جهاد کشاورزی منعقد کرده است، بازرسی بر عملکرد نانوایی‌ها بر عهده بازرسان اتاق‌های اصناف و اتحادیه‌های صنفی و بازرسی از کارخانه‌های آرد بر عهده بازرسان جهاد کشاورزی است.
  بر اساس شنیده‌ها مهدی مهدی‌قلی مجری مناظره‌های چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری خواهد بود. مهدی مهدی‌قلی کار حرفه‌ای خود به‌عنوان مجری تلویزیون را در سال 1387 آغاز کرد؛ این مجری تلویزیونی به‌خاطر اجرای برنامه نگاه یک به شهرت رسید. این برنامه 2 سال پیش پس از 21 سال اجرای مستمر تعطیل شد.
  مراسم سی‌وپنجمین سالگرد رحلت حضرت امام خمینی رحمةالله‌علیه با حضور و سخنرانی رهبر انقلاب برگزار خواهد شد. این برنامه ساعت 8 روز دوشنبه چهاردهم خرداد 1403 در حرم مطهر امام خمینی آغاز می‌شود.
  سید پرویز فتاح با صدور اطلاعیه‌ای ضمن تشکر از ابراز لطف اقشار مختلف جامعه و دلسوزان نظام اسلامی برای دعوت از وی اعلام کرد: همانطور که در سنوات گذشته نیز عرض کرده‌ام، حکم رهبر معظم و فرزانه انقلاب مدال افتخار و ادامه خدمت در سنگر ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) را بر خود فرض می‌دانم.
  علیرضا ذاکانی شهردار تهران دیروز برای حضور در رقابت‌های انتخاباتی ریاست جمهوری ثبت‌نام کرد
  سفیر انگلیس به‌دلیل اسلحه‌ای که به‌سمت یکی از کارکنان محلی سفارت‎خانه مکزیک نشانه گرفته بود، اخراج شد.
  سخنگوی شورای نگهبان اعلام کرد: دور بعدی انتخابات شورای اسلامی شهر 3 ساله خواهد بود تا مجدداً با انتخابات ریاست‌جمهوری تجمیع و برگزار شود.
  حضرت امام خمینی (رحمت‌الله علیه) در دوران زندگی بابرکت خود، ارتباط‌هایی با علما و مردم متدین همدان و همچنین سفرهای متعددی به همدان داشته‌اند که در نوشته‌ای به مناسبت ایام رحلت این یگانه دوران و سالگرد قیام پانزده خرداد به برخی از آنها با عنوان "امام خمینی در همدان" اشاره می‌شود تا جنبه‌ها و زاویه‌هایی از شخصیت‌های علمی و سیاسی همدان و محبت و ارادت مردم و علمای این شهر نسبت به ایشان آشکار شود؛ این تحقیق که برای اولین بار با این موضوع منتشر می‌شود با تلاش پژوهشگر گرامی حجت‌الاسلام دکتر مصطفی سلیمانیان تألیف گردیده و در اختیار تحریریه روزنامه قرار داده شده است که با تشکر از ایشان در قالب 8 صفحه ویژه‌نامه رایگان تقدیم مخاطبان فرهیخته روزنامه هگمتانه می‌شود.



ارسال ديدگاه

نام:
پست الکترونیکی:
کد امنیتی:
ديدگاه: