صفحه 1 : شهرستان صفحه 2 : خبر همدان صفحه 3 : شهرستان صفحه 4 : خبر همدان صفحه 5 : خبر همدان صفحه 6 : ورزش صفحه 7 : زندگی با کتاب صفحه 8 : فرهنگی

۴
مرداد
۱۴۰۳

شماره
۵۶۶۹

امروز: ۶ (مرداد) ۱۴۰۳ ◀ ◀ Saturday 2024 (Jul) 27

عناوین صفحه


هگمتانه، گروه خبر همدان: روز پنجشنبه علیرغم اینکه از مدتی پیش اعلام شده بود حجاج همدان و کردستان از فرودگاه همدان عازم سرزمین وحی خواهند شد، خبری مبنی بر اینکه این پروازها از تهران صورت می‌گیرد منتشر شد اما به دنبال آن نماینده همدان در مجلس و مدیر فرودگاه اعلام کردند مشکل حل شده و پروازها به همدان برگشته است.
به گزارش هگمتانه، نماینده همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی از حل مشکل پرواز حجاج از فرودگاه همدان خبر داد.
حمیدرضا حاجی‌بابایی با اشاره به حل مشکل پرواز حجاج از فرودگاه همدان اظهار کرد: حجاج استان کردستان نیز از فرودگاه همدان اعزام خواهند شد.
وی گفت: پرواز حجاج از فرودگاه همدان از مطالبات مردمی بود که تحقق آن برای ما اهمیت ویژه‌ای داشت بنابراین به لطف خدا سریع مشکل پیش آمده را حل کردیم.
مدیر فرودگاه همدان نیز بیان کرد: کار اعزام سه هزار و 45٨ زائر استان‌های همدان و کردستان به سرزمین وحی از طریق فرودگاه همدان از ششم خرداد ماه امسال آغاز و تا یازدهم این ماه ادامه پیدا می‌کند.
علی‌اصغر جهانگیری تصریح کرد: امسال 21 فرودگاه کشور کار اعزام زائران به سرزمین وحی را انجام می‌دهند که فرودگاه همدان نیز یکی از این فرودگاه‌های اعلام شده است.
وی با اشاره به اینکه امسال نیز همچون سال گذشته زائران دو استان همدان و کردستان مدینه بعد هستند و برگشت آنها نیمه نخست تیرماه خواهد بود ادامه داد: زیرساخت‌های عملیاتی این فرودگاه و همچنین فضای پارکینگ و پایانه فرودگاه همدان مناسب است و قابلیت نشست و برخاست هواپیماهای پهن پیکر را دارد.
به نقل از فارس، مدیر فرودگاه همدان خاطرنشان کرد: همه تدابیر و تمهیدات لازم نیز برای زائران همدانی و کردستانی و بدرقه کنندگان و مشایعت کنندگان آنها نیز در این فرودگاه اندیشیده شده است.



ارسال ديدگاه

نام:
پست الکترونیکی:
کد امنیتی:
ديدگاه: