صفحه 1 : ایران و جهان صفحه 2 : خبر همدان صفحه 3 : شهرستان صفحه 4 : خبر همدان صفحه 5 : ایران و جهان صفحه 6 : ورزش صفحه 7 : پزشکی و سلامت صفحه 8 : فرهنگی

۶
مرداد
۱۴۰۳

شماره
۵۶۷۰

امروز: ۶ (مرداد) ۱۴۰۳ ◀ ◀ Saturday 2024 (Jul) 27

عناوین صفحه



هگمتانه، گروه خبر همدان: استاندار همدان با بیان اینکه دولت سیزدهم به واقع دولت مردمی بود،گفت: شهید آیت‌ا... رئیسی در سال‌های خدمت از فکر مردم و خدمت گزاری به مردم غافل نشد و سطح توقعات جامعه را از رئیس جمهور بالا برد به طوری که کار رئیس جمهور بعدی بسیار سخت و دشوار خواهد بود.
به گزارش هگمتانه، علیرضا قاسمی فرزاد روز پنجشنبه در آیین گرامیداشت مقام سیدالشهدای خدمت و یاران شهیدش در اجتماع دختران دانش‌آموز همدانی، اظهار کرد: تا قبل از این زمان شهید رجایی در این سال‌ها نمونه رئیس جمهور مردمی بود اما از این به بعد شهید رئیسی نیز یک اسوه، یک الگوی مدیریتی موفق، انقلابی، جهادی و کارآمد به حساب می‌آید. وی با اشاره به رویکرد و روحیه ضد فساد شهید جمهور،تصریح کرد: شهید رئیسی حساسیت زیادی در این خصوص چه در قوه قضاییه و چه در قوه مجریه داشت.
استاندار همدان با اشاره به تحولات و اقدامات چشمگیر در زمان دولت سیزدهم ادامه داد: مدیریت واکسن کرونا و توجه ویژه به مساله سلامت مردم، تکمیل بیمارستان اکباتان بعد از 14 سال بلاتکلیفی، حمایت از تولیدکنندگان، ساخت مسکن برای نیازمندان، فراهم کردن زیر ساخت‌ها، تعیین تکلیف بسیاری از پروژه‌ها و تکمیل پروژه‌های نیمه تمام از سالیان پیش از اقدامات شاخص اجرایی در دولت سیزدهم در همدان بوده است.
قاسمی فرزاد افزود: پروژه انتقال آب شرب به همدان با 20 هزار میلیارد ریال اعتبار طی 6 ماه انجام و تصفیه خانه پیشرفته ساخته شد که در دولت پیشین فقط 550 میلیارد ریال به این موضوع اختصاص داده شده بود.
وی با اشاره به عمق نگاه شهید رئیسی در خدمت گزاری به مردم گفت: سفر هیأت دولت به همدان منشا بسیاری از خدمات شد و 14 هزار میلیارد ریال معادل 15 سال اعتبارات عمرانی استان مصوب شد که تاکنون 54 درصد از آن محقق شده است.
استاندار همدان با گرامیداشت سالروز عملیات شکوهمند بیت المقدس و آزادسازی خرمشهر اظهار کرد: خرمشهر 35 روز مقاومت کرد اما به دلیل بی کفایتی و بی توجهی بنی صدر و نابسامانی‌های کشور خرمشهر 575 روز در اسارت بود و در عملیات بیت المقدس که 6 هزار شهید را تقدیم کردیم آزاد شد و قله‌ای از رشادت و بزرگی در تاریخ ایران تبت شد.
مشاور دبیرکل اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان کشور نیز در این آیین اظهار کرد: درسی که شما دختران از شهادت آقای رئیسی می‌گیرید درس تربیت کردن انسان‌هایی مانند شهیدان خدمت است و نقشی که شما زن‌ها در عالم می‌پذیرید جاودانه است.
حجت الاسلام ابوالفضل علی آبادی با بیان اینکه نقش مادری در تربیت نسل‌ها اثر عمیق می‌گذارد، ادامه داد: بعضی از افراد مانند ائمه اطهار و علما و نیز شهدای خدمت ثمره و برکتشان تا قیامت به تمام عالم می‌رسد.
در این آیین که با حضور استاندار همدان و مدیران کل استان و مشارکت اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان و آموزش و پرورش برپا شد هزار و 200 دانش‌آموز دختر همدانی به مقام سیدالشهدای خدمت ادای احترام کردند.
به نقل از ایرنا، برپایی نمایشگاه دستاوردهای دولت سیزدهم و ختم قرآن از دیگر برنامه‌ها این آیین بود.



ارسال ديدگاه

نام:
پست الکترونیکی:
کد امنیتی:
ديدگاه: