صفحه 1 : شهرستان صفحه 2 : خبر همدان صفحه 3 : شهرستان صفحه 4 : خبر همدان صفحه 5 : خبر همدان صفحه 6 : ورزش صفحه 7 : زندگی با کتاب صفحه 8 : فرهنگی

۴
مرداد
۱۴۰۳

شماره
۵۶۶۹

امروز: ۶ (مرداد) ۱۴۰۳ ◀ ◀ Saturday 2024 (Jul) 27

عناوین صفحه


 
هگمتانه، گروه خبر همدان: در آستانه سالروز میلاد سراسر نور ثامن الحجج امام رضا(ع) فضای بوستان فدک همدان با رونمایی از پرچم مزین به نام متبرک علی ابن موسی الرضا(ع) عطرآگین شد.
به گزارش خبرنگار هگمتانه، روز گذشته هم‌زمان با آغاز دهه کرامت آیین اهتزاز پرچم مزین به نام علی بن موسی الرضا(ع) در بوستان فدک در منطقه چهار شهرداری همدان با حضور پرشور مردم و دوستداران آن امام همام برگزار شد.
مراسم استقبال و اهتزاز پرچم مزین به نام متبرک علی بن موسی الرضا (ع) با حضور علی طهماسبیان؛ مدیر منطقه چهار  شهرداری همدان، مریم محمدی؛ مدیركل حفاظت محیط زیست استان و جمعی از محیط بانان و شهروندان همدانی همراه بود.
دهه كرامت امسال ، با ورود پرچم امام رضا (ع)و سه نفر از خادمان امام خوبی‌ها و مهربانی‌ها، شهر همدان فضای معنوی به خود گرفته و حال و هوای خاصی پیدا كرده است، روز گذشته نیز با حضور جمع کثیری از شهروندان در جوار مزار شهید گمنام بوستان فدک همدان به اهتزاز در آمد و فضای معنوی شهر همدان آكنده و متبرك به انوار قدسی آقا امام رضا(ع) شد.
مدیر منطقه چهار شهرداری همدان در این مراسم ضمن تبریک دهه کرامت اظهار کرد: امروز آیین اهتزاز پرچم  متبرک علی ابن موسی الرضا(ع) را در جوار مزار شهید گمنام به خوبی و با حضور پرشور مردم همدان برگزار کردیم که امیدوارم بتوانیم از فیوضات این روز پر خیر و برکت بهترین بهره را بگیریم.
علی طهماسبیان با اشاره به اینکه شوق حضور مردم در این مراسم ستودنی است و امیدواریم نگاه خاصه علی ابن موسی(ع)  نصیب همه ما شود گفت: به یمن خاکسپاری شهید گمنام طی آذرماه سال گذشته در بوستان فدک، خوشبختانه مراسم‌های معنوی پی در پی در این بوستان برگزار می‌شود که توفیقی برای شهرداری منطقه چهار همدان است.
وی تاکید کرد: در این منطقه از شهرداری همدان حضور شهید گرانقدر فضای فرهنگی و معنوی مطلوبی را به پارک فدک عطا کرده است و ما نیز امیدواریم با تاسی از  شهدا توفیق خدمت‌رسانی را قدر بدانیم و برکات کار و خدمات بی منت در شهر همدان افزایش یابد.  
 بهره‌برداری از یادمان شهید گمنام پارک فدک طی ماه‌های آینده
مدیر منطقه چهار شهرداری همدان از بهره‌برداری یادمان شهید گمنام پارک فدک طی ماه‌های آینده خبر داد و افزود: امیدواریم این فضای فرهنگی و معنوی با اقدامات بعدی کامل شود و مورد بهره‌مندی مطلوب مردم شهر همدان قرار گیرد.
وی به احداث خانه شن و ماسه در بوستان فدک برای کودکان همدانی اشاره کرد و گفت: چنین فضای بازی مناسبی برای نخسین بار در شهر همدان راه‌‌اندازی شده است و درصددیم با احداث فضاهای فرهنگی و رفاهی متعدد یک مجموعه بزرگ فرهنگی را در بوستان فدک ایجاد کنیم و مراسم مختلف در فضای مناسب با حضور گسترده مردم برگزار شود.
طهماسبیان با اشاره به اینکه روز ولادت امام رضا(ع) به نام روز محیط بان نیز نام گذاری شده است، با تبریک این روز به محیط بانان همدان افزود:  حضور مدیرکل حفاظت محیط زیست استان و همکاران وی را خیر مقدم عرض می‌کنیم و روز محیط بان را به آنها تبریک می‌گوییم، انسان‌های شریفی که فراتر از شهرها در مراتع و جنگل‌ها از سرمایه‌های ملی حفاظت و حراست می‌کنند و آرزوی توفیق برایشان داریم و امیدواریم بتوانیم قدردان زحماتشان باشیم.
گفتنی است در این مراسم از 5 محیط بان همدان به پاس قدردانی از زحمات محیط بانان کشور با اهدای شاخه گلی از سوی مدیریت شهرداری منطقه چهار تقدیر شد.



ارسال ديدگاه

نام:
پست الکترونیکی:
کد امنیتی:
ديدگاه: