صفحه 1 : شهرستان صفحه 2 : خبر همدان صفحه 3 : شهرستان صفحه 4 : شهرستان صفحه 5 : ایران و جهان صفحه 6 : ورزش صفحه 7 : پزشکی و سلامت صفحه 8 : فرهنگی

۲۹
اردیبهشت
۱۴۰۳

شماره
۵۶۱۷

امروز: ۲۹ (اردیبهشت) ۱۴۰۳ ◀ ◀ Saturday 2024 (May) 18

عناوین صفحه



هگمتانه، گروه ورزش: به دنبال انتشار ویدویی کذب و غیرواقع از یکی از بانوان ملی پوش ووشو کشورمان در خصوص وضعیت استخدامی علی خورشیدی ووشوکار ملی پوش استان، پس از پیگیری مدیرکل ورزش همدان و بیان واقعیت برای خانم شهربانو منصوریان؛ این قهرمان کشورمان و علی خورشیدی ضمن عذرخواهی از جامعه بزرگ ورزش از این موضوع ابراز ندامت کردند.
مدیرکل ورزش وجوانان همدان در پاسخ به وضعیت استخدامی علی خورشیدی قهرمان ووشو جهان گفت: خورشیدی هیچ گونه رابطه استخدامی با این اداره کل ندارد.
علی حقیقی اظهار کرد: خورشیدی و یکی از بانوان ملی پوش ووشو با انتشار ویدئویی ادعا کردند که این ورزشکار قهرمان استخدام اداره ورزش است و از او خواسته شده برای نگهبانی یا نیروی خدماتی به کار گرفته شود.
وی با تکذیب این ادعا افزود: خورشیدی سال 98 به عنوان نیروی خدماتی وابسته به یکی از شرکت‌های خصوصی طرف قرارداد با اداره کل ورزش وجوانان همدان، در یکی از اماکن ورزشی به کار گرفته می‌شود.
حقیقی اضافه کرد: شرکت مربوطه با این ورزشکار در همان دوره به دلیل غیبت‌های متعدد قطع همکاری می‌کند.
وی با تأکید بر رویکرد حمایتی اداره ورزش و جوانان همدان از قهرمانان ورزشی، خاطرنشان کرد: تاکنون قهرمانان متعددی همچون سعید ابراهیمی، رامین درویشی، مهرداد سعدی نژاد و مریم کرمی با سپری شدن مراحل قانونی جذب دستگاه ورزش استان همدان شده اند.
این مسؤول با تأکید بر اینکه داشتن مدرک تحصیلات دانشگاهی جزو شروط استخدام قهرمانان ورزشی واجد شرایط است، یادآور شد: خورشیدی تاکنون مدرک تحصیلی خود را جهت سیر مراحل قانونی استخدام مشمول طرح جذب قهرمانان ورزشی ارائه نکرده است.
وی افزود: بهتر بود قبل از انتشار ویدئو مربوطه‌، صحت و سقم این ادعا مورد بررسی و پیگیری قرار می‌گرفت.



ارسال ديدگاه

نام:
پست الکترونیکی:
کد امنیتی:
ديدگاه: