صفحه 1 : شهرستان صفحه 2 : خبر همدان صفحه 3 : شهرستان صفحه 4 : شهرستان صفحه 5 : ایران و جهان صفحه 6 : ورزش صفحه 7 : پزشکی و سلامت صفحه 8 : فرهنگی

۲۹
اردیبهشت
۱۴۰۳

شماره
۵۶۱۷

امروز: ۳۰ (اردیبهشت) ۱۴۰۳ ◀ ◀ Sunday 2024 (May) 19

عناوین صفحه


هگمتانه، گروه خبر همدان: کارشناس اداره کل هواشناسی استان همدان گفت: موج گسترده بارش‌ها را در همدان با فعالیت سامانه جدید بارشی از امروز دوشنبه در اکثر نقاط استان شاهد خواهیم بود. به گزارش هگمتانه، محمدحسن باقری شکیب روز یکشنبه اظهار کرد: رگبار موقت باران، احتمال رعد و برق در برخی از مناطق استان به ویژه در مناطق کوهستانی طی امروز برای استان همدان پیش‌بینی می‌شود.
وی ادامه داد: با فعالیت سامانه بارشی جدید بارش‌های گسترده تری را در اکثر نقاط استان شاهد خواهیم بود و به طور کلی سامانه بارشی تا روز چهارشنبه در استان فعال است.
کارشناس اداره کل هواشناسی استان همدان گفت: بیشترین بارش گزارش شده در شبانه روز شنبه مربوط به ایستگاه موسی آباد اسدآباد با هفت میلیمتر است و در ایستگاه فرودگاه همدان بارشی ثبت نشده و در ایستگاه داخل شهر همدان نیز هشت دهم میلیمتر بارش به ثبت رسیده است.
باقری شکیب خاطرنشان کرد: از روز چهارشنبه تا اوایل هفته آینده هوا صاف تا قسمتی ابری خواهد بود و وزش باد برای روز چهارشنبه در برخی از نقاط استان پیش‌بینی می‌شود.
کارشناس اداره کل هواشناسی استان همدان گفت: بیشترین سرعت وزش باد طی 24 ساعت گذشته با 53 کیلومتر بر ساعت از فامنین گزارش شده و در همدان سرعت وزش باد به 36 کیلومتر بر ساعت رسیده است. باقری شکیب ادامه داد: تغییرات دمایی محسوسی تا پایان هفته نداریم و هوای خنک روزانه در استان ماندگار است. وی خاطرنشان کرد: بیشینه دما طی شبانه روز شنبه از نهاوند با 19 درجه و کمینه از گل تپه با چهار درجه سانتیگراد بالای صفر گزارش شده است.
باقری شکیب افزود: دمای هوا در همدان طی شبانه روز شنبه بین 17 و 6 درجه سانتیگراد بالای صفر در نوسان بوده است.



ارسال ديدگاه

نام:
پست الکترونیکی:
کد امنیتی:
ديدگاه: