صفحه 1 : شهرستان صفحه 2 : خبر همدان صفحه 3 : شهرستان صفحه 4 : شهرستان صفحه 5 : ایران و جهان صفحه 6 : ورزش صفحه 7 : پزشکی و سلامت صفحه 8 : فرهنگی

۲۹
اردیبهشت
۱۴۰۳

شماره
۵۶۱۷

امروز: ۳۰ (اردیبهشت) ۱۴۰۳ ◀ ◀ Sunday 2024 (May) 19

عناوین صفحه



هگمتانه، گروه شهرستان: معاون استاندار همدان و فرماندار ویژه ملایر روز یکشنبه اظهار کرد: تعیین تلکیف کرسی دوم مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه ملایر به دور دوم کشیده شد و 167 شعبه اخذ رأی در ملایر پیش‌بینی شده است.
به گزارش هگمتانه، «سلمان اسماعیلی» افزود: تمامی مقدمات لازم برای برگزاری انتخاباتی پرشکوه، سالم، امن و رقابتی در این شهرستان فراهم شده و هماهنگی بسیار خوبی بین مجریان، ناظران و سایر دست اندرکاران مرتبط در شهرستان، استان و کشور پیش‌بینی شده است.
وی با بیان اینکه از بامداد پنجشنبه 13 اردیبهشت، فعالیت تبلیغاتی 2 نامزد دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در این شهرستان آغاز شده، ادامه داد: نامزدها فرصت دارند به مدت یک هفته تبلیغات خود را به صورت قانونی انجام دهند و مهلت تبلیغات ساعت هشت صبح روز پنجشنبه 20 اردیبهشت به پایان می‌رسد.
فرماندار ویژه ملایر بیان کرد: هماهنگی بسیار خوبی در این حوزه انتخابیه وجود دارد و آموزش‌های لازم برای عوامل اجرایی و پیش‌بینی ساز و کارهای لازم انجام شده و کارها به خوبی در حال پیشروی است.
اسماعیلی گفت: در مجموع در دور دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی 167 حوزه اخذ رای در این شهرستان پیش‌بینی شده است که از این تعداد 101 شعبه ثابت و 66 شعبه سیار است و مردم دسترسی خوبی برای حضور در پای صندوق‌های رای دارند.

  تبلیغات نامزدهای ملایر در 33 نقطه
وی ادامه داد: انتخابات حوزه انتخابیه ملایر در مرحله دوم همانند مرحله اول تمام الکترونیک است و مردم می‌توانند با آموزش‌هایی که در مرحله نخست ارایه شد، پای صندوق‌های رای حاضر شوند و نگرانی در این زمینه نداشته باشند.
فرماندار ویژه ملایر یادآور شد: برای تبلیغات قانونی نامزدهای دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در مرحله دوم، 33 نقطه در این شهرستان پیش‌بینی شده است.
اسماعیلی گفت: مردم می‌توانند با حضور حداکثری خود در پای صندوق‌های رای افتخار دیگری برای کشور، استان و شهرستان ملایر رقم بزنند و همانند دور نخست شاهد حضور حداکثری مردم در عرصه دیگری از انتخابات خواهیم بود.
وی خاطرنشان کرد: از مردم دعوت می‌کنیم همانند انتخابات یازدهم اسفندماه، 21 اردیبهشت ماه نیز به صورت حداکثری و پرشور، پای صندوق‌های رای حاضر شوند و با انتخاب اصلح خود، گام بزرگی برای رشد و اعتلای این شهرستان برداریم.
بر اساس اعلام ستاد انتخابات کشور، انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در مرحله دوم در هشت حوزه انتخابیه ملایر، تبریز، تهران، آبادان، شیراز، کرمانشاه، خرم‌آباد و قائم‌شهر به صورت تمام الکترونیکی برگزار می‌شود.
به نقل از ایرنا، شهرستان ملایر با جمعیتی بیش از 300 هزار نفر دارای 2 کرسی نمایندگی در مجلس شورای اسلامی است.



ارسال ديدگاه

نام:
پست الکترونیکی:
کد امنیتی:
ديدگاه: