صفحه 1 : شهرستان صفحه 2 : خبر همدان صفحه 3 : شهرستان صفحه 4 : شهرستان صفحه 5 : ایران و جهان صفحه 6 : ورزش صفحه 7 : پزشکی و سلامت صفحه 8 : فرهنگی

۲۹
اردیبهشت
۱۴۰۳

شماره
۵۶۱۷

امروز: ۲۹ (اردیبهشت) ۱۴۰۳ ◀ ◀ Saturday 2024 (May) 18

عناوین صفحه



هگمتانه، گروه خبر همدان: فرماندار همدان با اشاره به صدور 17 هزار مجوز کسب و کار در شهرستان، گفت: شهرک صنفی بازیافت ضایعات در همدان ایجاد می‌شود.
به گزارش هگمتانه، مسلم مخفی در جلسه کارگروه امور زیربنایی شهرستان اظهار کرد: در سال گذشته شهرستان همدان در حوزه اشتغال عملکرد قابل قبولی داشته است.
وی افزود: راستی‌آزمایی اشتغال همدان با 97 درصد مورد تأیید قرار گرفته است.
وی با اشاره به صدور 17 هزار مجوز کسب و کار در شهرستان، گفت: ورود خوبی در حوزه ایجاد مشاغل خانگی و مشاغل خُرد در حال شکل‌گیری است که تحقق شعار سال را عملی می‌کند.
فرماندار همدان با قدردانی از عملکرد مثبت شرکت شهرک‌های صنعتی یادآور شد: امسال 300 هکتار به پهنه صنعتی شهرستان همدان افزوده خواهد شد و این اقدام شهرک‌های صنعتی بسیار مثبت و قابل تقدیر است.
به نقل از کانال اطلاع‌رسانی فرمانداری همدان، وی با قدردانی از توجه ویژه استاندار به شهرستان همدان، از دستگاه‌های اجرایی خواست کارهای مقدماتی احداث شهرک صنفی بازیافت ضایعات را تسریع کنند، چرا که این کار هم ایجاد اشتغال مناسبی خواهد داشت و هم به ساماندهی افراد فعال در این حوزه کمک خواهد کرد.



ارسال ديدگاه

نام:
پست الکترونیکی:
کد امنیتی:
ديدگاه: