صفحه 1 : زندگی با کتاب صفحه 2 : خبر همدان صفحه 3 : شهرستان صفحه 4 : شهرستان صفحه 5 : ایران و جهان صفحه 6 : ورزش صفحه 7 : زندگی با کتاب صفحه 8 : فرهنگی

۲۷
اردیبهشت
۱۴۰۳

شماره
۵۶۱۶

امروز: ۲۸ (اردیبهشت) ۱۴۰۳ ◀ ◀ Friday 2024 (May) 17

عناوین صفحه



هگمتانه، گروه خبر همدان: به مناسبت هفته کار و کارگر دیدار صمیمی مدیر منطقه سه شهرداری همدان با کارگران این منطقه برگزار شد.
به گزارش هگمتانه، به نقل از ارتباطات و امور بین الملل شهرداری همدان، مدیر منطقه سه شهرداری همدان ضمن تشکر از زحمتکشان در دو بخش خدمات شهری و فضای سبز این منطقه گفت: بدون شک کارگران، شریف مردانی هستند که در لباس خدمت به شهر وظایف سخت و سنگینی را عهده دار هستند و همین امر اهمیت نیروی انسانی و ارج نهادن به زحمات آنها را پر اهمیت‌تر می‌کند و فعالیت این همکاران با همه سختی‌ها در مجموعه مدیریت شهری، سرزندگی و زیبایی را به شهر و شهروندان هدیه می‌دهد.
محمدرضا فیضی منش در ادامه ضمن تبریک هفته کار و کارگر و اهمیت خدمت‌رسانی به شهروندان، رعایت موارد بهداشتی و ایمنی وحفظ ادب و احترام متقابل نکاتی را یادآور شد و در خصوص مسائل کاری، نظم و انضباط و حفظ و نگهداری از وسایل و اموال عمومی مطالبی بیان کرد.
وی با اشاره به اینکه حوزه خدمات شهری به نوعی خط مقدم مدیریت شهری محسوب می‌شود، تأکید کرد: 11 اردیبهشت روز جهانی کارگر، یادآور کرامت و حفظ مقام کارگران است و این روز گران‌قدر فرصتی برای ارج نهادن و تجلیل از این تلاشگران است.
در ادامه وی با بیان اینکه در تعالیم اسلام جایگاه ویژه‌ای برای کارگران در نظر گرفته‌شده است ابراز کرد: امروزه کارگران نقش بسیار مهمی در توسعه اقتصادی، عمرانی و آبادانی هر شهری دارند.
فیضی منش این دیدار را فرصتی مناسب برای بیان دقیق نیازها و مشکلات این قشر زحمت کش دانست و تصریح کرد: کارگران حوزه خدمات شهری از زحمتکش‌ترین و پرتلاش‌ترین اقشار جامعه هستند که با وجود سختی و دشواری کار همواره با سخت کوشی و تلاش شبانه روزی در راستای ارائه خدمات به شهروندان حرکت می‌کنند.
فیضی منش مدیر منطقه سه شهرداری همدان رضایت شهروندان را بالاترین افتخار برای مجموعه شهرداری خواند و افزود: همه کارکنان شهرداری باید جلب رضایت شهروندان را در بالاترین اولویت فعالیت خود قرار دهند.
وی افزود: اولین موردی که مردم با آن مواجه هستند و منعکس می‌کنند برخورد خوب همکاران با شهروندان است و امیدوارم روند تکریم ارباب رجوع ادامه دار باشد و در پایان کار همه ما سربلند باشیم که سربلندی ما هم افتخار و ارتقا جایگاه شهر همدان خواهد بود.
لازم به ذکر است بیان مشکلات و نظرات کارگران و استقبال مدیر منطقه سه از این موضوع باعث ایجاد انگیزه در این قشر در روند کار آینده شد و لحظات خوبی را رقم زد.



ارسال ديدگاه

نام:
پست الکترونیکی:
کد امنیتی:
ديدگاه: