صفحه 1 : زندگی با کتاب صفحه 2 : خبر همدان صفحه 3 : شهرستان صفحه 4 : شهرستان صفحه 5 : ایران و جهان صفحه 6 : ورزش صفحه 7 : زندگی با کتاب صفحه 8 : فرهنگی

۲۷
اردیبهشت
۱۴۰۳

شماره
۵۶۱۶

امروز: ۲۸ (اردیبهشت) ۱۴۰۳ ◀ ◀ Friday 2024 (May) 17

عناوین صفحه

قهرمانی فوتبال بانوان در مسابقات کافا با درخشش همدانی ها
تیم ملی فوتبال جوانان بانوان قهرمان مسابقات فوتبال کافا به میزبانی تاجیکستان شد.
شاگردان مریم جهان نجاتی در این مسابقات مقابل تیم‌های ازبکستان، تاجیکستان و ترکمنستان به پیروزی رسیدند و در آخرین مسابقه مقابل قرقیزستان به تساوی رسیدند تا با 10 امتیاز قهرمان مسابقات شوند.
لازم به ذکر است آتنا توفیق و بیتا خزایی از همدان در این تیم حضور داشتند.

تنیس بانوان همدان
کلید خورد
هفته یکم مسابقات تنیس الیت کاپ در بخش دوبل بانوان برگزار شد.
یکمین هفته مسابقات آدینه الیت کاپ 1403 روز جمعه زیر نظر هیأت تنیس و به میزبانی آکادمی تنیس الیت برگزار شد.
این مسابقات به صورت هفتگی توسط آکادمی تنیس الیت و زیر نظر هیأت تنیس استان همدان برگزار می‌شود.
در هفته یکم این مسابقات در بخش بانوان تیم مهرو میراسماعیلی/نسیرن فرهادیان و شایلی صواغ/مهدیه زمانی به ترتیب مقام اول و دوم و تیم‌های گلنسا شوشتری/پرنیان مهرآو بهاره ضیغمیان/غزاله نجومی مقام سوم مشترک را کسب کردند. این مسابقات در دو بخش آقایان و بانوان آغاز شده و تا پایان فصل ادامه خواهد یافت.
به نفرات برتر این مسابقات علاوه بر امتیازات الیت کاپ، جوایز هفتگی از سوی آکادمی تنیس الیت اهدا می‌شود.

حضور 150 دانش‌آموز
در مسابقات ورزشی مدارس سمپاد
معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان همدان از برگزاری مسابقات ورزشی مدارس سمپاد استان با حضور بیش از 150 دانش‌آموز خبر داد.
شهرام بخشی با اعلام این خبر، اظهار کرد: مسابقات ورزشی سمپاد استان یادواره شهدای دانش‌آموز از 9 اردیبهشت سال جاری با شرکت بیش از 200 نفر دانش‌آموز و عوامل اجرایی در سالن‌های ورزشی آموزش و پرورش همدان برگزار خواهد شد.
بخشی افزود: این مسابقات در رشته‌های فوتسال (پسران)، والیبال (دختران)، تنیس روی میز (پسران و دختران) و شطرنج (پسران و دختران) برگزار می‌شود.
وی در پایان خاطرنشان کرد: نفرات برتر این دوره از مسابقات مورد تقدیر قرار خواهند گرفت و به مسابقات کشوری نیز اعزام خواهند شد.



ارسال ديدگاه

نام:
پست الکترونیکی:
کد امنیتی:
ديدگاه: