صفحه 1 : ایران و جهان صفحه 2 : خبر همدان صفحه 3 : شهرستان صفحه 4 : خبر همدان صفحه 5 : ایران و جهان صفحه 6 : ورزش صفحه 7 : همه دانا صفحه 8 : فرهنگی

۱۸
اردیبهشت
۱۴۰۳

شماره
۵۶۰۸

امروز: ۱۸ (اردیبهشت) ۱۴۰۳ ◀ ◀ Tuesday 2024 (May) 07

عناوین صفحه


هگمتانه، گروه شهرستان: مدیر آموزش و پرورش نهاوند از قرار گرفتن پژوهش‌سرای جابربن حیان شهرستان نهاوند در بین مراکز برتر و برگزیده دومین دوره لیگ ملی زیست فناوری کشور خبر داد.
به گزارش هگمتانه، محمد قیصری اظهار کرد: دومین دوره لیگ ملی زیست فناوری با همکاری مشترک باشگاه دانش‌آموزی زیست فناوری، ستاد توسعه زیست فناوری و وزارت آموزش و پرورش در سال تحصیلی جاری برای دانش‌آموزان برگزار شد.
وی با بیان اینکه در این مسابقات دانش‌آموزانی از تمام پایه‌های تحصیلی اعم از ابتدایی و متوسطه اول و دوم شرکت دارند افزود: مسابقات به صورت مجزا در سه مرحله در حال برگزاری است و نتایج حاصل شده در هر مرحله ذخیره و سبب افزایش امتیاز برای دانش‌آموزان می‌شود.
مدیر آموزش و پرورش نهاوند افزود: بر اساس ارزیابی‌های به عمل آمده از سوی قطب کشوری و ستاد توسعه زیست فناوری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، پژوهش‌سرای جابر‌بن‌حیان نهاوند که با اجرای فعالیت‌های ترویجی، زمینه‌ساز حضور بیشترین دانش‌آموزان از منطقه خود در این رویداد علمی بوده در بین 15 مرکز برتر دومین دوره لیگ ملی زیست فناوری کشور قرار گرفته است.
به نقل از فارس، وی اظهار کرد: براساس اعلام قطب کشوری و ستاد توسعه زیست فناوری به منظور تجلیل و قدردانی از موفقیت اخیر این پژوهشگاه بسته مواد آزمایشگاهی و اقلام مرتبط با فعالیت‌های زیست فناوری دانش‌آموزی به این مراکز اهدا خواهد شد.



ارسال ديدگاه

نام:
پست الکترونیکی:
کد امنیتی:
ديدگاه: