صفحه 1 : ایران و جهان صفحه 2 : خبر همدان صفحه 3 : شهرستان صفحه 4 : خبر همدان صفحه 5 : ایران و جهان صفحه 6 : ورزش صفحه 7 : پزشکی و سلامت صفحه 8 : فرهنگی

۶
مرداد
۱۴۰۳

شماره
۵۶۷۰

امروز: ۶ (مرداد) ۱۴۰۳ ◀ ◀ Saturday 2024 (Jul) 27

عناوین صفحه


هگمتانه، گروه شهرستان: فرمانده انتظامی شهرستان"تویسرکان"، از کشف 32 تن و 80 کیلوگرم سنگ سیلیس قاچاق خبر داد.
به گزارش هگمتانه، سرهنگ"رضا نوری"، در تشریح این خبر گفت: برابر اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی 110 مبنی بر یک فقره جمع آوری سنگ سیلیس، بلافاصله مأموران پاسگاه انتظامی "سیدشهاب" شهرستان تویسرکان به نشانی اعلامی واقع در یکی از روستاهای حوزه استحفاظی عزیمت و پس از مشاهده خودرو، آن را برای بررسی دقیق متوقف کردند.
وی در ادامه بیان کرد: در بازرسی از این خودرو، مقدار 32 تن و 80 کیلوگرم سنگ سیلیس قاچاق کشف و متهم با تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شد.
سرهنگ نوری همچنین گفت: برابر نظر کارشناسان ارزش بار مکشوفه 2 میلیارد و 250 میلیون ریال برآورد شده است.
دستگیری 6 متهم در اجرای طرح امنیت محله محور در تویسرکان
فرمانده انتظامی شهرستان"تویسرکان" همچنین از اجرای طرح امنیت محله محور در این شهرستان خبر داد و گفت: در اجرای این طرح 6 متهم دستگیر شد.
سرهنگ"رضا نوری" در این خصوص اظهار کرد: مأموران انتظامی شهرستان تویسرکان پس از هماهنگی با مرجع قضایی طرح امنیت محله محور را با هدف تأمین نظم، امنیت و آرامش و پاسخ‌گویی به درخواست‌ها و مطالبات عمومی اجرا کردند.
وی افزود: دستگیری یک نفر سارق اماکن خصوصی،2 نفر خرده فروش مواد مخدر و 3 نفر در رابطه با سایر جرائم و کشف 240 گرم انواع مواد مخدر صنعتی و سنتی, تعداد 504 عدد انواع قرص‌های مخدر و غیرمجاز و 4 حقه وافور و همچنین توقیف 4 دستگاه خودرو متخلف از نتایج این طرح است.
فرمانده انتظامی شهرستان تویسرکان در خاتمه تأمین امنیت جامعه را مهمترین دغدغه پلیس دانست و با قدردانی از نگاه حمایتی مردم، مسؤولان و رسانه‌ها نسبت به موضوع نظم و امنیت خاطر نشان کرد: پاسخ گویی به مطالبات مردمی از اولویت‌های فراجا در سال1403 است و در این خصوص از مردم و معتمدین درخواست کرد که در اجرای طرح امنیت محله محور جهت کنترل جرم و تأمین امنیت شهروندان از پلیس مطالبه گری داشته باشند.



ارسال ديدگاه

نام:
پست الکترونیکی:
کد امنیتی:
ديدگاه: