صفحه 1 : ایران و جهان صفحه 2 : خبر همدان صفحه 3 : شهرستان صفحه 4 : خبر همدان صفحه 5 : ایران و جهان صفحه 6 : ورزش صفحه 7 : پزشکی و سلامت صفحه 8 : فرهنگی

۶
مرداد
۱۴۰۳

شماره
۵۶۷۰

امروز: ۶ (مرداد) ۱۴۰۳ ◀ ◀ Saturday 2024 (Jul) 27

عناوین صفحه



هگمتانه، گروه خبر همدان: امام جمعه موقت همدان با تأکید بر اینکه ناهنجاری‌ها و آسیب‌های اجتماعی با همراهی مردم و مسؤولان برطرف می‌شود، گفت: مردم بیش از 45 سال است که با وجود همه سختی‌ها و تحریم‌ها از اسلام و انقلاب اسلامی حمایت کرده‌اند.
به گزارش هگمتانه، حجت الاسلام محمد جوادی در خطبه‌های نماز جمعه همدان در حسینیه امام خمینی(ره) افزود: برخی در ابتدای انقلاب دنبال انحلال ارتش بودند که با تدبیر امام خمینی(ره) ارتش پایدار ماند و در کنار سپاه در برابر دشمن ایستادند.
امام جمعه موقت همدان ادامه داد: مردم هیچگاه ولایت را تنها نخواهند گذاشت همانگونه که از ابتدای انقلاب‌اسلامی چنین بوده است. وی با اشاره به برخی از ناهنجاری‌ها و آسیب‌های اجتماعی خاطرنشان کرد: این مشکلات با همراهی مسؤولان و کمک مردم برطرف می‌شود.
امام جمعه موقت همدان تأکید کرد: خداوند قسم یاد می‌کند که از عقل عزیزتر نیافریده است و اگر ثواب و عقابی برای انسان هست، به خاطر وجود عقل است. حجت الاسلام جوادی یادآور شد: اگر به خداوند معرفت داشته باشیم، نه تنها معصیت نمی‌کنیم، بلکه به درستی خدا را اطاعت و عبادت می‌کنیم.



ارسال ديدگاه

نام:
پست الکترونیکی:
کد امنیتی:
ديدگاه: