صفحه 1 : شهرستان صفحه 2 : خبر همدان صفحه 3 : شهرستان صفحه 4 : خبر همدان صفحه 5 : خبر همدان صفحه 6 : ورزش صفحه 7 : زندگی با کتاب صفحه 8 : فرهنگی

۴
مرداد
۱۴۰۳

شماره
۵۶۶۹

امروز: ۶ (مرداد) ۱۴۰۳ ◀ ◀ Saturday 2024 (Jul) 27

عناوین صفحه


هگمتانه، گروه فرهنگی: زهره ترکاشوند مدیر مؤسسه فرهنگی قرآن‌ و عترت ستاره‌های یاسین ملایر گفت: هدف از برگزاری نمایشگاه قرآن و عترت، گسترش ظرفیت‌های قرآن در سطح بزرگ است.
به گزارش هگمتانه، مدیر مؤسسه فرهنگی قرآن‌ و عترت ستاره‌های یاسین ملایر در حاشیه برگزاری هفتمین نمایشگاه قرآن و عترت استان همدان که به میزبانی شهرستان ملایر برگزار شد گفت: در این ماه پرعظمت، با تدابیری هدفمند باید در جهت نشر فرهنگ قرآنی کوشا و زمینه‌ساز امر فرج باشیم که برگزاری نمایشگاه قرآن و عترت یکی از این کارهاست.
زهره ترکاشوند افزود: هدف از برگزاری نمایشگاه قرآن و عترت، گسترش ظرفیت‌های قرآن در سطح بزرگ است و شهرستان ملایر با ظرفیت فرهنگی قرآنی شایسته‌ای که دارد می‌تواند پرچمدارخوبی در این راستا باشد.
مدیر مؤسسه فرهنگی قرآن‌ و عترت ستاره‌های یاسین ملایر در ادامه یادآور شد: قرآن کریم دو ویژگی مهم دارد و آن دو عبارت است از ذکر و هدایت. قرآن معجزه بیانی است، اما در حین حال باید توجه داشته باشیم که معجزه هدایتی و انسان‌سازی هم هست.
به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان، وی تأکید کرد: اگر این معجزه انسان‌ساز را رها کنیم و فقط به جنبه ظاهری آن توجه کنیم دچار اشتباه شده‌ایم، پس با مفهوم‌سازی قرآن در اذهان باید انسان‌سازی در امر هدایت صحیح را گسترش دهیم که یکی از موارد ارزنده در نمایشگاه قرآن و عترت ملایر، وجود غرفه‌های گوناگون با عناوین و محتواهای متعدد و همسو با هدف است و نکته دیگر آن است که غرفه‌های این نمایشگاه متناسب برای همه سنین است از خردسال تا بزرگسال، پس عموم مردم را در بر می‌گیرد و اقدامی نیکوست.



ارسال ديدگاه

نام:
پست الکترونیکی:
کد امنیتی:
ديدگاه: