صفحه 1 : ایران و جهان صفحه 2 : خبر همدان صفحه 3 : شهرستان صفحه 4 : خبر همدان صفحه 5 : ایران و جهان صفحه 6 : ورزش صفحه 7 : پزشکی و سلامت صفحه 8 : فرهنگی

۶
مرداد
۱۴۰۳

شماره
۵۶۷۰

امروز: ۶ (مرداد) ۱۴۰۳ ◀ ◀ Saturday 2024 (Jul) 27

عناوین صفحه


هگمتانه، گروه خبر همدان: مدیرعامل ستاد دیه استان همدان اعلام کرد: هشت نفر از بانوان جرایم غیرعمد در استان همدان همچنان در زندان به سرمی‌برند و کمترین بدهی آنها 300 میلیون تومان است.
به گزارش هگمتانه، یدالله روحانی‌منش روز سه‌شنبه اظهار کرد: نزدیک به یک میلیارد و 900 میلیون تومان از ابتدای ماه مبارک رمضان تاکنون کمک‌های مردمی به ستاد دیه واریز شده و حدود 20 نفر در این ماه آزاد شده و به آغوش خانواده‌هایشان بازگشتند.
وی با اشاره به اینکه سال گذشته یک مورد آزادی جوان داشتیم که 12 سال در زندان به سر می‌برد و ستاد دیه 750 میلیون تومان برای آزادیش پرداخت کرد، خاطرنشان کرد: در سال گذشته 232 نفر از زندانیان جرائم غیرعمد آزاد شدند که از این تعداد 14 نفر زن و 217 نفر مرد بودند.
روحانی‌منش با بیان اینکه پرونده سه نفر مربوط به دیه، پرونده 154 نفر مالی، پرونده 74 نفر مهریه و پرونده یک نفر نفقه بوده است، یادآور شد: در سال گذشته 15 میلیارد و 300 میلیون تومان گذشت از شکات داشتیم همچنین 19 میلیارد و 500 میلیون تومان کمک بلاعوض ستاد دیه به افراد داده شد و این عزیزان به آغوش خانواده برگشتند.
وی با اشاره به اینکه هشت نفر از بانوان جرایم غیرعمد همچنان در زندان هستند و کمترین بدهی آنها 300 میلیون تومان است، بیان کرد: مردم نسبت به امضا کردن پای هر سفته و هر چکی باید هوشیار باشند و دقت کنند.
به نقل از ایسنا، مدیرعامل ستاد دیه استان همدان در ادامه با بیان اینکه پارسال نزدیک به 300 گلریزان انجام شد به طوری که مردم در روزهای آخر سال کمک بزرگی به ستاد دیه کردند، گفت: یک فرد جوان و دوستانش با ما تماس گرفتند و 135 میلیون تومان به ما کمک کرده و چند جوان را آزاد کردند. یک فرد دیگر هم به مناسبت روز تولد همسرش 115 میلیون تومان به ما کمک کرد و چند زندانی آزاد شدند.



ارسال ديدگاه

نام:
پست الکترونیکی:
کد امنیتی:
ديدگاه: