صفحه 1 : شهرستان صفحه 2 : خبر همدان صفحه 3 : شهرستان صفحه 4 : خبر همدان صفحه 5 : خبر همدان صفحه 6 : ورزش صفحه 7 : زندگی با کتاب صفحه 8 : فرهنگی

۴
مرداد
۱۴۰۳

شماره
۵۶۶۹

امروز: ۶ (مرداد) ۱۴۰۳ ◀ ◀ Saturday 2024 (Jul) 27

عناوین صفحه



هگمتانه، گروه ورزش: ملی پوش تنیس روی میز بانوان کشور بعد حذف از فهرست اعزامی‌ها به مسابقات انتخابی المپیک گفت: حذفم از فهرست اعزامی به مسابقات انتخابی المپیک 2024 پاریس با وجود اینکه نفر اول تیم ملی هستم، شاهکار است.
شیما صفایی اظهار کرد: قرار بود اردیبهشت ماه 1403 در مسابقات آسیای میانه که حکم انتخابی المپیک 2024 پاریس را دارد، شرکت کنم اما به یکباره خبر رسید که ندا شهسواری و مهشید اشتری از سوی مسؤولان فدراسیون و سرمربی تیم ملی بانوان برای اعزام به این رقابت‌ها معرفی شده‌اند.
وی بیان کرد: این در حالی است که طی سه ساله گذشته همواره با قهرمانی در مسابقات انتخابی تیم ملی در رده سنی بزرگسالان، نفر اول بخش بانوان شده‌ام و تنها ملی پوشی بودم که عازم بازی‌های آسیایی هانگژو شدم.
صفایی اضافه کرد: این تصمیم در شرایطی گرفته شد که در اوج آماده‌سازی به سر می‌برم و به واقع شوکه شده‌ام.
نابغه تنیس روی میز همدان خاطرنشان کرد: معتقدم این انتصاب از سوی فدراسیون منطقی نیست چرا که در آخرین انتخابی تیم ملی اول شدم، ندا شهسواری دوم شد و مهشید اشتری مقام چهارم را کسب کرد و حتی فاطمه یاری که سوم شده بود هم کنار گذاشته شد.
وی ادامه داد: این پیشنهاد توسط رئیس فدراسیون و اعضای کادر فنی اتخاذ شد و مسابقه انتخابی هم برگزار نکردند که غیرمنطقی به شمار می‌رود.
وی افزود: در بخش آقایان که سطح آن‌ها بسیار بالاتر از ما است، نوشاد عالمیان معرفی شد و برای نفر دوم مسابقه انتخابی برگزار می‌کنند.
این بانوی پرافتخار تنیس روی میز خاطرنشان کرد: اگر ملاک انتخابی تیم ملی باشد، نفر اول بوده‌ام و باید اعزام شوم و اگر رنکینگ جهانی را لحاظ کنند، الینا رحیمی و فاطمه یاری به ترتیب بالاترین رتبه را دارند اما فدراسیون با این تصمیم، شانس بزرگی را از ما گرفت.
وی خواستار شفاف‌سازی در تصمیم اتخاذ شده و پیگیری از سوی مسؤولان ورزش و هیأت تنیس روی میز استان همدان شد و افزود: امیدوارم اجازه ندهند حقی تضییع شود.
شیما صفایی ملی پوش پرافتخار تنیس روی میز همدان، قهرمان رده‌های سنی کشور و تنها بانوی اعزامی این رشته ورزشی به بازی‌های آسیایی هانگژو چین است.
فدراسیون تنیس روی میز اوایل ماه جاری در نشستی اعلام کرد: "در بخش بانوان با توجه به گزارش سرمربی تیم ملی بانوان از عملکرد ملی پوشان بانوی کشورمان در رقابت‌های قهرمانی جهان، و با تأیید اعضای حاضر در جلسه و موافقت رئیس فدراسیون، ندا شهسواری و مهشید اشتری هر دو انتصاب و 2 نماینده تنیس روی میز کشورمان برای رقابت‌های آسیای میانه که حکم انتخابی المپیک 2024 پاریس را دارد انتصاب شدند. "



ارسال ديدگاه

نام:
پست الکترونیکی:
کد امنیتی:
ديدگاه: