صفحه 1 : ایران و جهان صفحه 2 : خبر همدان صفحه 3 : شهرستان صفحه 4 : خبر همدان صفحه 5 : ایران و جهان صفحه 6 : ورزش صفحه 7 : پزشکی و سلامت صفحه 8 : فرهنگی

۶
مرداد
۱۴۰۳

شماره
۵۶۷۰

امروز: ۶ (مرداد) ۱۴۰۳ ◀ ◀ Saturday 2024 (Jul) 27

عناوین صفحه



هگمتانه، گروه ورزش: سرپرست هیأت کشتی همدان گفت: همدلی و کنار گذاشتن اختلافات داخلی، رمز بازگشت به صف اول کشتی کشور همچون جایگاه مازندران است.
سردار ولی بهاریان در نشست با اعضای هیأت کشتی استان همدان اظهار کرد: پرافتخارترین رشته تاریخ ورزش همدان را در اختیار داریم اما در 15 سال اخیر به دلیل اختلافات و حواشی، افت داشته‌ایم و در مقابل، سایر استان‌های مدعی قدرت نمایی کردند.
وی اضافه کرد: امروزه فقط در فضای اتحاد و به دور از خودبرتر بینی می‌توانیم کشتی استان را در مسیر افتخارآفرینی قرار دهیم و بازهم شاهد پرورش و شکوفایی جوکارها، گودرزی‌ها و سایر نام آوران کشتی باشیم.
بهاریان با تأکید بر اینکه رسیدگی به دغدغه‌های جامعه کشتی جزو وظایف ذاتی هیأت کشتی استان است، گفت: شاید به لحاظ فنی تسلط و آگاهی دقیق از کشتی نداشته باشم اما همواره خادم مردم بودم و کشتی از آن مستثنی نیست.
سرپرست هیأت کشتی همدان با اشاره به اینکه به خواست اهالی کشتی در راس این رشته حضور یافته است، خاطرنشان کرد: رونق و پیشرفت کشتی نیاز به همگرایی، هم اندیشی و برنامه‌ریزی درست و اصولی دارد.
وی یادآور شد: وقتی همه ارکان کشتی در کنار هم کمک کنند، کشتی در مسیر قهرمانی پیش می‌رود و نگاه‌ها به این ورزش بیش از پیش حمایتی خواهد شد.
وی با بیان اینکه پیگیری‌های لازم را برای توسعه زیرساخت‌های ورزش کشتی انجام داده‌ایم، گفت: در سال جدید حمایت‌های مالی برای تأمین امکانات و زیرساخت‌های کشتی انجام خواهد شد.
بهاریان اضافه کرد: همدان سرشار از استعدادهای کشتی و دانش مربیان ارزنده و گرانبها است که باید از این ظرفیت به نحو احسن کمک گرفت.
وی با اشاره به اینکه حمایت‌ها از ورزش کشتی باید پر رنگ‌تر از گذشته باشد، گفت: باید به دنبال مسیر روبه رشد کشتی باشیم و فرصت توقف وجود ندارد.
در این مراسم مسؤولان کمیته‌های مختلف هیأت کشتی استان همدان مشکلات خود را مطرح کردند.
همچنین طی مراسمی احکام مسؤولان کمیته‌های مختلف هیأت کشتی استان همدان اعطا شد.



ارسال ديدگاه

نام:
پست الکترونیکی:
کد امنیتی:
ديدگاه: