صفحه 1 : ایران و جهان صفحه 2 : خبر همدان صفحه 3 : شهرستان صفحه 4 : خبر همدان صفحه 5 : ایران و جهان صفحه 6 : ورزش صفحه 7 : پزشکی و سلامت صفحه 8 : فرهنگی

۶
مرداد
۱۴۰۳

شماره
۵۶۷۰

امروز: ۶ (مرداد) ۱۴۰۳ ◀ ◀ Saturday 2024 (Jul) 27

عناوین صفحه


هگمتانه، گروه خبر همدان: معاون بهبود و تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی همدان از تولید حدود 2 برابری نیاز مرغ استان در نیمه دوم سال 1402 خبر داد و گفت: جوجه‌ریزی سال گذشته در یک هزار و 400 نوبت انجام شد.
به گزارش هگمتانه، علی دولو روز سه شنبه افزود: در سال 1401، 26 میلیون قطعه و در سال گذشته 35 میلیون قطعه جوجه‌ریزی در استان همدان انجام شد.
این مسؤول همچنین با بیان اینکه تولید گوشت مرغ در استان همدان با این روند جوجه‌ریزی رشد چشمگیری داشته است، افزود: طی نیمه دوم سال پیش علاوه بر تأمین نیاز استان بخشی از نیاز استان‌های دیگر نیز از طریق مرغداری‌های استان تأمین شده است.
معاون بهبود و تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی استان همدان، یادآور شد: به صورت میانگین روزانه 120 تا 130 تن مرغ در استان مصرف می‌شود در حالی که در بازه ذکر شده روزانه به طور متوسط 200 تن مرغ تولید شده است.
به نقل از ایرنا، وی با تأکید بر اینکه از ابتدای سال 1403 تا 11 فروردین یک میلیون و 240 هزار قطعه در 42 واحد مرغداری جوجه‌ریزی انجام شده است، اضافه کرد: در ایام پایانی سال و در تعطیلات نوروز امسال بیش از نیاز بازار مرغ در دسترس مردم وجود داشت.



ارسال ديدگاه

نام:
پست الکترونیکی:
کد امنیتی:
ديدگاه: