صفحه 1 : ایران و جهان صفحه 2 : خبر همدان صفحه 3 : شهرستان صفحه 4 : خبر همدان صفحه 5 : ایران و جهان صفحه 6 : ورزش صفحه 7 : پزشکی و سلامت صفحه 8 : فرهنگی

۶
مرداد
۱۴۰۳

شماره
۵۶۷۰

امروز: ۶ (مرداد) ۱۴۰۳ ◀ ◀ Saturday 2024 (Jul) 27

عناوین صفحه



هگمتانه، گروه خبر همدان: دوشنبه‌های پاسخ‌گویی سامانه جامع مدیریت شهری 137 شهرداری همدان با حضور رئیس کمیسیون سرمایه‌گذاری، مالی و گردشگری شورای اسلامی شهر همدان، برگزار شد.
به گزارش هگمتانه، این برنامه طبق روال هفته‌های گذشته در روز دوشنبه مورخ 07/12/1402 با حضور رئیس کمیسیون سرمایه‌گذاری، مالی و گردشگری شورای اسلامی شهر همدان، برگزار شد.
در این جلسه که در راستای رسیدگی به درخواست‌ها، پیشنهادات و مشکلات شهروندان برگزار شد، حمید بادامی نجات به مدت یک ساعت با 12 نفر از همشهریان همدانی به صورت مستقیم گفت‌وگو کرد و در جریان درخواست‌های شهروندان قرار گرفت و قول داد که راسا مطالبات مردم را در مدیریت شهری پیگیری کند.
رئیس کمیسیون سرمایه‌گذاری شورای شهر ضمن تشکر از کارکنان سامانه 137 بیان کرد: این مرکز سهل الوصول‌ترین راه دسترسی شهروندان به شهرداری و مسؤولان است.
وی افزود: بخش گسترده‌ای از مردم مشکلات خود را از طریق این سامانه پیگیری و حل می‌کنند و پیرو پیگیری‌های به عمل آمده توسط سامانه 137 بسیاری از این درخواست‌ها توسط شهرداری به نتیجه رسیده که منجر به اعتمادسازی میان مردم شده است.
به نقل از روابط عمومی سامانه جامع مدیریت شهری 137 شهرداری همدان، بادامی نجات ادامه داد: متعاقبا اگر بخواهیم سطح اعتماد مردم افزایش یابد می‌بایست فرآیند 137 بیش از پیش تقویت شود که همین امر رضایت شهروندان را در بر خواهد داشت.



ارسال ديدگاه

نام:
پست الکترونیکی:
کد امنیتی:
ديدگاه: