صفحه 1 : شهرستان صفحه 2 : خبر همدان صفحه 3 : شهرستان صفحه 4 : خبر همدان صفحه 5 : خبر همدان صفحه 6 : ورزش صفحه 7 : زندگی با کتاب صفحه 8 : فرهنگی

۴
مرداد
۱۴۰۳

شماره
۵۶۶۹

امروز: ۶ (مرداد) ۱۴۰۳ ◀ ◀ Saturday 2024 (Jul) 27

عناوین صفحه



هگمتانه، گروه شهرستان: مدیرکل تعزیرات حکومتی همدان از محکومیت مشاور املاک متخلف به پرداخت 2 میلیارد و 700 میلیون ریال خبر داد.
به گزارش هگمتانه، مرضیه یونسی روز سه شنبه افزود: پرونده تخلف یک مشاور املاک در همدان به اتهام اخذ کمیسیون اضافه به ارزش 270 میلیون ریال در شعبه دوم بدوی تعزیرات حکومتی همدان بررسی شد. وی اظهار کرد: شعبه پس از بررسی مدارک و اخذ دفاعیات متهم، تخلف گران فروشی را محرز و متهم را علاوه بر استرداد وجه اضافی به شاکی، به پرداخت جزای نقدی محکوم کرد.
مدیرکل تعزیرات همدان تأکید کرد: مسکن جزو کالاهای ضروری زندگی محسوب می‌شود و بر مبنای سیاست‌های تحولی سازمان تعزیرات حکومتی کشور و مجموعه مدیریتی استان نمی‌توانیم اجازه دهیم برخی با اقدامات غیرقانونی خود موجب اخلال در بازار مسکن و اجحاف در حق شهروندان را فراهم کنند.
یونسی خاطرنشان کرد: ضمن حمایت از کاسبان خوش انصاف با مشاورین املاکی که به جهت دریافت سهم بیشتری از معامله اقدام به سوداگری، قیمت سازی و گران فروشی می‌کنند به صورت قاطعانه و بدون هیچ مسامحه‌ای برخورد خواهد شد.
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان همدان تعداد پرونده‌های وارده به این اداره کل در 10 ماه سال جاری تاکنون را 12 هزار و 213 فقره عنوان کرد و گفت: واحدهای متخلف در این مدت 23 هزار میلیارد ریال جریمه شدند.
یونسی افزود: عدم درج قیمت با 2 هزار و 578 پرونده، گران فروشی با 2 هزار و 71، عدم اجرای تکالیف صنفی با هزار و 273 و تقلب با 919 فقره پرونده در صدر تخلفات قرار دارند.
وی اظهار کرد: گروه‌های گشت مشترک تعزیرات در قالب هزار و 50 نفر طی 10 ماه امسال روانه بازار شدند و 9 هزار و 56 مورد بازرسی انجام دادند که نتیجه آن تشکیل 2 هزار و 743 پرونده تخلف بود.
مدیرکل تعزیرات حکومتی همدان از محکومیت 103 میلیارد ریالی دو کشتارگاه مرغ در شهرستان ملایر خبر داد.
یونسی با اشاره به نظارت بر کشتارگاه‌های مرغ در ملایر اظهار کرد: شعبه دوم بدوی تعزیرات حکومتی شهرستان ملایر، پرونده تخلف گران فروشی دو کشتارگاه را مورد بررسی قرار داد‌.
وی با بیان اینکه موضوع 105 هزار و 392 کیلوگرم مرغ به ارزش 10 میلیارد و 691 میلیون ریال بررسی شد گفت: شعبه پس از بررسی مدارک موجود در پرونده و ارائه نکردن مدارک قانونی؛ اتهام گران فروشی و تقلب را محرز عنوان کرد‌.
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان همدان افزود: در همین راستا این دو کشتارگاه به پرداخت 103 میلیارد و 866 میلیون ریال جزای نقدی معادل 10 برابر ارزش کالا محکوم شدند.
به نقل از ایرنا، وی تصریح کرد: با گزارش اداره دامپزشکی ملایر پیرامون مشاهده تخلف تقلب در بسته بندی و گران فروشی دو کشتارگاه پرونده این تخلفات برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال شد.



ارسال ديدگاه

نام:
پست الکترونیکی:
کد امنیتی:
ديدگاه: