صفحه 1 : شهرستان صفحه 2 : خبر همدان صفحه 3 : شهرستان صفحه 4 : خبر همدان صفحه 5 : خبر همدان صفحه 6 : ورزش صفحه 7 : زندگی با کتاب صفحه 8 : فرهنگی

۴
مرداد
۱۴۰۳

شماره
۵۶۶۹

امروز: ۶ (مرداد) ۱۴۰۳ ◀ ◀ Saturday 2024 (Jul) 27

عناوین صفحه



هگمتانه، گروه خبر همدان: شهردار همدان از برجسته‌سازی نقش شهرداری همدان در بحث گردشگری با حضور در بیست و هفتمین نمایشگاه گردشگری و صنایع وابسته خبر داد.
به گزارش هگمتانه، به نقل از مدیریت ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری همدان، سید مسعود حسینی با اعلام این خبر اظهار کرد: شهرداری‌ها سال‌هاست از یک نهاد صرفا خدماتی به نهاد اجتماعی و حضور در حوزه‌های مختلف به ویژه مباحث فرهنگی و گردشگری تبدیل شده اند و شهرداری‌ها تلاش‌ کرده اند تا با قدرت به این حوزه‌ها وارد شوند.
وی با تأکید بر اینکه شهرداری همدان به نوبه خود تلاش کرده به این وظایف عمل کند اظهار کرد: یکی از مهمترین شاخه‌های فعالیت‌های فرهنگی حوزه گردشگری است و در مجموع شهرداری همدان توجه ویژه‌ای به مناطق گردشگری، اختصاص بودجه‌های مناسب و برگزاری رویدادها و جشنواره‌ها داشته است.
حسینی با تأکید بر نقش برجسته شهرداری‌ها در ورود به عرصه گردشگری افزود: در این راستا از سال 1397 همایش‌های بین المللی‌‌ای سی دی، اجلاس جهانی راه ابریشم و سایر برنامه‌ها برگزار شد که بازخوردهای خوبی در سطح ملی و بین‌المللی داشته است.
وی افزود: شهرداری همدان با حضور در نمایشگاه‌های بین المللی و اختصاص سالن مناسب با هماهنگی میراث فرهنگی و همچنین برپایی غرفه‌ای با عنوان همدان شهر دوستدار کودک با هماهنگی اداره کل گردشگری وزارت میراث فرهنگی تلاش کرد ورود خوبی به حوزه گردشگری داشته باشد که مورد استقبال و توجه بازدیدکنندگان قرار گرفت.
این مقام ارشد مدیریت شهری با اشاره به اقدامات برجسته شهرداری همدان در ثبت جهانی هگمتانه عنوان کرد: تلاش‌های زیادی تا زمان حضور ارزیاب یونسکو جهت ثبت جهانی هگمتانه در بازار، کاروانسراها، فضا و بافت تاریخی هگمتانه، جداره سازی ها، پیاده راه‌ها و... صورت گرفت تا بتوانیم همدان را به جایگاه واقعی و جهانی برسانیم.
سید مسعود حسینی با اشاره به حضور در بیست و هفتمین نمایشگاه گردشگری و صنایع وابسته تصریح کرد: امسال شهرداری همدان با غرفه‌ای به مساحت 150 متر در این نمایشگاه حضور دارد تا بتوانیم از ثمرات این رویدادها در راستای توسعه گردشگری بهره بگیریم.



ارسال ديدگاه

نام:
پست الکترونیکی:
کد امنیتی:
ديدگاه: