صفحه 1 : شهرستان صفحه 2 : خبر همدان صفحه 3 : شهرستان صفحه 4 : خبر همدان صفحه 5 : خبر همدان صفحه 6 : ورزش صفحه 7 : زندگی با کتاب صفحه 8 : فرهنگی

۴
مرداد
۱۴۰۳

شماره
۵۶۶۹

امروز: ۶ (مرداد) ۱۴۰۳ ◀ ◀ Saturday 2024 (Jul) 27

عناوین صفحه




هگمتانه، گروه خبر همدان: استاندار همدان از حضور باکیفیت همدان در نمایشگاه گردشگری خبر داد و تأکید کرد: توجه به گردشگری یکی از برنامه‌های عملیاتی در استان همدان است.
به گزارش هگمتانه، علیرضا قاسمی‌فرزاد در بازدید از غرفه‌ استان در هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع وابسته تهران، با اشاره به اینکه همدان امسال حضور پُر رنگ و باکیفیتی در نمایشگاه دارد، گفت: با توجه به بحران آب، کشاورزی نمی‌تواند محور توسعه‌ استان باشد و تأکید می‌کنیم مسیر اقتصادی به سمت گردشگری سوق پیدا کند.
وی افزود: حضور در نمایشگاه بین‌المللی گردشگری تهران یکی از زمینه‌های جذب گردشگر و رونق این صنعت جذاب است و جانمایی‌ غرفه، غرفه‌آرایی و صرفه‌جویی در هزینه‌ها به شرط حفظ کیفیت از جمله موضوعات مورد تأکید ما بود که محقق شده است.
استاندار همدان گفت: همدان در ابتدای مسیر گردشگری قرار دارد و علاوه بر تمرکز بر گردشگری فرهنگی و اقتصادی باید در حوزه فناوری اطلاعات، توجه به علم و فناوری و دانشگاه‌های قدرتمند نیز تمرکز داشته باشیم.
قاسمی فرزاد با تأکید بر اینکه با وجود پزشکان حاذقی که در همدان حضور دارند، گردشگری سلامت در همدان از اهمیت بالایی برخوردار است، گفت: باید با توسعه‌ زیرساخت‌های لازم، زمینه حضور گردشگر سلامت در استان را نیز فراهم کنیم.
به نقل از کانال اطلاع رسانی استانداری همدان، وی بیان کرد: گردشگر مُبلغ است و باید فرهنگ گردشگرپذیر بودن را در استان تقویت کنیم و باید به دنبال جذب سرمایه‌گذار واقعی در همدان باشیم و در ارائه خدمات و زیرساخت‌ها بیش از پیش تلاش کنیم.



ارسال ديدگاه

نام:
پست الکترونیکی:
کد امنیتی:
ديدگاه: