صفحه 1 : ایران و جهان صفحه 2 : خبر همدان صفحه 3 : شهرستان صفحه 4 : خبر همدان صفحه 5 : ایران و جهان صفحه 6 : ورزش صفحه 7 : پزشکی و سلامت صفحه 8 : فرهنگی

۶
مرداد
۱۴۰۳

شماره
۵۶۷۰

امروز: ۶ (مرداد) ۱۴۰۳ ◀ ◀ Saturday 2024 (Jul) 27

عناوین صفحه




هگمتانه، گروه ورزش: جامعه ورزش استان همدان همزمان با چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب با حضوری چشمگیر در مراسم باشکوه راهپیمایی 22 بهمن نقش بی بدیلی را ایفا کردند.
پرچمداران ورزش این استان اعم از ورزشکاران، مربیان، داوران، پیشکسوتان و قهرمانان ارزنده در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن همراه سایر اقشار مردم شرکت و با آرمان‌های مقدس امام راحل تجدید بیعت کردند.
جامعه ورزش همدان در طول مسیر راهپیمایی در گروه‌های منظم و مزین به پرچم و پلاکارد، با اعلام انزجار از اقدامات توطئه گرایانه آمریکا، اسراییل و دیگر استکبارگران، همسو با دیگر اقشار جامعه نشان دادند هر سال گسترده‌تر و قدرتمندانه‌تر در راهپیمایی شرکت داشتند تا بیعت مجددشان را با نظام جمهوری اسلامی، رهبر معظم انقلاب اسلامی و آرمان‌های شهدای هشت سال دفاع مقدس اعلام کنند.
در این همایش بزرگ مردمی که در شهرهای مختلف استان همدان تشکیل شد، مدیران و معاونان ورزش، جانبازان ورزشکار، هیأت‌های ورزشی و قهرمانان زن و مرد استان در رشته‌های مختلف با لباس‌های متحدالشکل حضوری پرشور در راهپیمایی عظیم 22بهمن داشتند.
آنان با همراه داشتن تصاویر مقام معظم رهبری و امام خمینی (ره)، پلاکاردهای مرگ بر آمریکا، ‌مرگ بر اسراییل، مرگ بر انگلیس و پرچم‌های جمهوری اسلامی ایران به صورت پرشور مسیر راهپیمایی را پیمودند.
شرکت کنندگان در این اجتماع با در دست داشتن عکس سردار شهید سلیمانی و با فریاد الله اکبر و سردادن شعارهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسراییل چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را گرامی داشتند.
برخی از ورزشکاران نیز در حاشیه راهپیمایی 22 بهمن اظهار کردند: امروز ما تحت فرمان رهبر معظم انقلاب و به حمایت از نظام مقدس جمهوری اسلامی آمده‌ایم تا بار دیگر خشم و انزجار خود را از رفتارهای خصمانه استکبارگران اعلام کنیم.
به گفته شرکت کنندگان، حضور پرشور اقشار مردم در این راهپیمایی موجب تحکیم وحدت ملت کشورمان و یاس دشمن در رسیدن به اهداف شوم خود می‌شود.
ورزشکاران شرکت کننده در این مراسم افزودند: جامعه ورزش همدان حضور در راهپیمایی 22 بهمن را وظیفه ملی خود می‌داند چرا که نمایشی از اقتدار و پایبندی مردم کشورمان است.
نام آوران و قهرمانان ورزش استان همدان نیز می‌گویند: حضور پرشور در راهپیمایی 22 بهمن نشان از اقتدار ملت ایران در مقابل توطئه و دسیسه‌های دشمنان است.
به گفته آنان، دشمنان ایران اسلامی همواره در تلاش برای تضعیف ملت ایران در عرصه‌های مختلف و ایجاد یاس و ناامیدی در بین مردم هستند بنابراین مشارکت گسترده در راهپیمایی 22 بهمن که مقدمه‌ای برای حضور پرشور در انتخابات یازدهم اسفندماه نیز هست، توطئه‌ها را خنثی می‌کند.
شماری از نام آوران ورزش استان همدان معقدند: دشمنان و بیگانگان هیچ گاه دلسوز مردم ایران نبوده و نیستند و ملت همیشه در صحنه کشورمان نیز هرگز فریب شگردهای تبلیغاتی، رسانه‌ای و روانی آنها را نمی‌خورند.
نایب قهرمان کشتی المپیک 2004 آتن در این باره می‌گوید: جامعه ورزش استان همدان امروز همزمان با یوم الله 22 بهمن، در راهپیمایی باشکوه این روز فرخنده حضور همه جانبه یافت تا نیرنگ دشمنان را نقش بر آب کند.
مسعود مصطفی جوکار افزود: ما میراث دار هزاران شهید گلگون کفن هستیم و باید ادامه دهنده راه عزیزانی باشیم که با ایثار و از خودگذشتگی، امنیت این مرز و بوم را از گزند دشمنان برقرار کردند.
وی بیان کرد: حضور در راهپیمایی 22 بهمن یک وظیفه ملی است و جامعه ورزش کشور در کنار سایر اقشار مردم در این روز، صحنه باشکوه دیگری را خلق کردند.
پرافتخارترین دونده همدان و عضو تیم ملی در المپیک 2016 ریو برزیل نیز در این باره گفت: حضور یکدل و متحد ملت ایران در راهپیمایی 22 بهمن تو‌دهنی محکمی به دشمنان نظام بود.
حمیدرضا زورآوند با تمجید از حضور باشکوه ورزشکاران در کنار سایر اقشار مردمی در راهپیمایی 22 بهمن بیان کرد: امروز در کشور هر مشکلی هم داشته باشیم، داخلی است و نباید اجازه سوءاستفاده به دشمنان قسم خورده انقلاب اسلامی را بدهیم.
وی اضافه کرد: در راه آرمان‌های انقلاب اسلامی شهید داده‌ایم و تا آخرین قطره خون خود ایستادگی خواهیم کرد.
زهرا نجاتی عارف ملی پوش والیبال نشسته بانوان کشور نیز در این راهپیمایی گفت: حضور خود را وظیفه دینی و اعتقادی می‌دانیم، چرا که برای پیروزی و اقتدار انقلاب اسلامی خون‌ها ریخته شده و امروزه اگر ما در آسایش و آرامش هستیم، به برکت جانفشانی شهدای انقلاب است.
وی اضافه کرد: تا پای جان برای افتخارآفرینی میهن اسلامی و شادمانی ملت عزیز در میادین بین المللی تلاش می‌کنیم و هدف ما همواره به اهتزاز در آمدن پرچم مقدس کشورمان است.
این بانوی والیبالیست خاطرنشان کرد: حضور پرشور در راهپیمایی 22 بهمن بازهم ثابت کرد که با وجود مشکلات پیش رو، به آرمان‌های نظام و بنیانگذار انقلاب پایبند هستیم.
مدیرکل ورزش و جوانان همدان در حاشیه این راهپیمایی اظهار کرد: جامعه ورزش و جوانان استان همدان در این روز فرخنده در کنار سایر اقشار جامعه حماسه دیگری در پاسداشت اسلامیت و جمهوریت خود به پا کرد.
علی حقیقی افزود: جامعه ورزشی همدان در قالب ادارات ورزش و جوانان و بیش از 400 هیأت ورزشی در سطح استان با هماهنگی صورت گرفته، حضور یکپارچه در راهپیمایی 22 بهمن داشتند.
وی خاطرنشان کرد: همچنین معاونت جوانان و جامعه تحت پوشش سازمان‌های مردم نهاد همدان نیز با صلابتی دوچندان و برگرفته از وحدت و اقتدارملی در راهپیمایی 22 بهمن حضور یافته و فریاد ظلم ستیزی خود را بر سر دشمنان قسم‌خورده نظام مقدس اسلامی سر دادند.
حقیقی افزود: حضور آحاد مردم همچون دوره‌های گذشته در راهپیمایی بیانگر این است که ملت یکپارچه حامی رهبری و نظام هستند.
مدیرکل ورزش و جوانان همدان یادآور شد: جوانان و ورزشکاران بار دیگر به مستکبران عالم و سرسپردگان داخلی آنها اعلام کردند که برای حراست و صیانت از انقلاب اسلامی و دستاوردهای ارزشمند با تمام توان ایستادگی می‌کنند.
وی ادامه داد: ایران اسلامی امروز در چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب، به عنوان الگوی الهام‌بخش برای ملت‌های مستضعف جهان شناخته شده و مستضعفان جهان بر اساس ایده و الگوی انقلاب اسلامی در مقابل ستمگران و مستکبران جهان ایستاده و این امر، ثمره مجاهدت‌های مردم است.
وی اضافه کرد: جامعه ورزش و جوانان استان بار دیگر با شرکت در این آیین ملی ضمن تجدید میثاق با آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران همگام با آحاد مردم، اقتدار ایران عزیز را به نمایش گذاشتند.
حقیقی بیان کرد: قشر ورزشکار و جوان این استان با ارج نهادن به خون شهدا امروز بار دیگر با حضور پرشور، ضمن اثبات وفاداری به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، همراه با سایر شرکت کنندگان حماسه دیگری را در تاریخ پرافتخار کشورمان رقم زد.



ارسال ديدگاه

نام:
پست الکترونیکی:
کد امنیتی:
ديدگاه: