صفحه 1 : شهرستان صفحه 2 : خبر همدان صفحه 3 : شهرستان صفحه 4 : خبر همدان صفحه 5 : خبر همدان صفحه 6 : ورزش صفحه 7 : زندگی با کتاب صفحه 8 : فرهنگی

۴
مرداد
۱۴۰۳

شماره
۵۶۶۹

امروز: ۶ (مرداد) ۱۴۰۳ ◀ ◀ Saturday 2024 (Jul) 27

عناوین صفحه



هگمتانه، گروه خبر همدان: نخستین نمایشگاه عرضه و فروش دستاوردهای خانگی هم زمان با دهه فجر و به همت سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری همدان در نگارخانه شهرداری همدان برپا شده است.
به گزارش خبرنگار هگمتانه، شهردار همدان در بازدید از این نمایشگاه و در گفت‌وگو با خبرنگار هگمتانه با بیان اینکه در پی مسؤولیت‌های اجتماعی شهرداری، این نمایشگاه بسیار خوب برگزار شده است، اظهار کرد: واقعیت این است که خروجی کار این بانوان بسیار باکیفیت بوده در این نمایشگاه به نمایش گذاشته شده است.
مسعود حسینی با تأکید بر اینکه باید این مشاغل خانگی را در بحث فروش محصولاتشان حمایت کنیم، افزود: حلقه مفقوده‌ای که در این نمایشگاه می‌بینیم و مسائلی که وجود دارد بحث بازارسازی و فروش این محصولات است و مجموعه‌ای باید باشد تا در فروش این تولیدات کمک کند.
هادی بلاغی، رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری همدان نیز با بیان اینکه این نمایشگاه شامل دو گروه است که از 12 بهمن ماه تا 17 و گروه بعدی تا 22 بهمن ماه است، گفت: در مجموع چهل غرفه شامل صنایع دستی، مواد غذایی و پوشاک است که این افراد در فرهنگسرای ولایت پرونده تشکیل دادند که غرفه‌دار یا افراد متفرقه یا تحت پوشش کمیته امداد امام(ره) هستند.
وی هدف از برگزاری این نمایشگاه را ایجاد بستر فروش برای حمایت از مشاغل خانگی عنوان کرد و افزود: قبل از نمایشگاه کلاس آموزشی برای غرفه‌داران برپا شد که بعد از این در نمایشگاه بین‌المللی نیز غرفه برپا می‌شود.
بلاغی با اشاره به اینکه سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری همدان برهی حمایت از کسب و کارهای خرد خانگی و حمایت از کسب و کار، نمایشگاه‌هایی برپا می‌کند، اظهار کرد: این نمایشگاه از ساعت 9 تا 13 و بعدازظهرها تا ساعت 20 آماده بازدید علاقه‌‌مندان است.



ارسال ديدگاه

نام:
پست الکترونیکی:
کد امنیتی:
ديدگاه: