صفحه 1 : شهرستان صفحه 2 : خبر همدان صفحه 3 : شهرستان صفحه 4 : خبر همدان صفحه 5 : خبر همدان صفحه 6 : ورزش صفحه 7 : زندگی با کتاب صفحه 8 : فرهنگی

۴
مرداد
۱۴۰۳

شماره
۵۶۶۹

امروز: ۶ (مرداد) ۱۴۰۳ ◀ ◀ Saturday 2024 (Jul) 27

عناوین صفحه



هگمتانه، گروه خبر همدان: مسؤول بسیج رسانه استان همدان گفت: جهاد خدمت، جهاد تبیین و جهاد امیدآفرینی که از مؤلفه‌های اصلی این رویداد به شمار می‌رفت با مشارکت 29 رسانه استانی و همکاری اداره کل روابط عمومی استانداری برگزار شد،
به گزارش هگمتانه، ناصرقوامی مشفق گفت: همچنین این رویداد در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری در حوزه مأموریت رسانه در تراز انقلاب اسلامی با اولویت جهاد تبیین برگزار شد. در همین راستا نشان دادن قله‌ها و دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی با تولیدات رسانه‌ای فاخر ابزاری جهت مقابله با تحریف رسانه‌ای دشمن و همچنین ایجاد امید در بین آحاد مردم است.
قوامی افزود: 29 رسانه استانی با تولید 550 اثر امیدآفرین در بازه زمانی تعیین شده و در قالب‌ها و محورهای ذکر شده در برگزاری هرچه بهتر این رویداد مشارکت داشتند.
مسؤول بسیج رسانه استان همدان در ادامه افزود: به جز تولید و انتشار آثار در رسانه‌های رسمی، قریب به 1300 هشتک با موضوع پیشرفت همدان نیز تولید و منتشر شده است که از بین آثار ارسالی 156 اثر به مرحله نهایی داوری با شاخصه‌های اشاره شده به دبیرخانه کشوری رویداد جام رسانه‌ای امید ارسال شده است تا برترین‌های استانی نیز مشخص شوند.



ارسال ديدگاه

نام:
پست الکترونیکی:
کد امنیتی:
ديدگاه: