صفحه 1 : شهرستان صفحه 2 : خبر همدان صفحه 3 : شهرستان صفحه 4 : خبر همدان صفحه 5 : خبر همدان صفحه 6 : ورزش صفحه 7 : زندگی با کتاب صفحه 8 : فرهنگی

۴
مرداد
۱۴۰۳

شماره
۵۶۶۹

امروز: ۶ (مرداد) ۱۴۰۳ ◀ ◀ Saturday 2024 (Jul) 27

عناوین صفحه



هگمتانه، گروه خبر همدان: استاندار همدان با بیان اینکه دانشگاه‌های استان در زمره سرامدان علمی پژوهشی کشور هستند گفت: باید تحقیق و پژوهش را برای ارتقای بهره‌وری در همه عرصه‌ها رقم بزنیم.
به گزارش هگمتانه، علیرضا قاسمی‌فرزاد ظهر دیروز در آیین اختتامیه هفته پژوهش در سالن همایش‌های دانشگاه علوم پزشکی با بیان اینکه دانشگاه‌ها باید پیشرو و پیشگام توسعه در تحقیق و پژوهش باشند اظهار کرد: کارکرد پژوهش این است که به محصول و عمل منجر شود که این اقدامات در حوزه دانش‌بنیان، منتج به اقدامات خوبی شده است.
وی با بیان اینکه دانشگاه‌های استان در زمره سرامدان علمی پژوهشی کشور هستند گفت: تلاش‌های مؤثری از سال گذشته در ارتقای شاخص‌های علمی و پژوهشی علوم مختلف حوزه سلامت داشته‌اند.
استاندار همدان با بیان اینکه عرصه پژوهش مسیر خود را در سال‌های بعد از انقلاب طی کرده و نقطه ثقل کینه دشمن نیز در همینجاست گفت: رشد و پیشرفت علمی کشور بسیار چشمگیر بوده که در سایه نبوغ و استعداد و خلاقیت فرزندان این سرزمین محقق شده است.

  مجذوبی: نمایه شدن 6 مجله علمی دانشگاه‌های همدان در پایگاه‌های معتبر استنادی جهان
رئیس دانشگاه علوم پزشکی همدان نیز از نمایه شدن شش مجله علمی دانشگاه‌های استان در پایگاه‌های معتبر استنادی جهان خبر داد.
محمد مجذوبی از ارتقا چشمگیر شاخص‌های علمی و پژوهشی طی یک سال گذشته در این دانشگاه خبر داد و اظهار کرد: در دانشگاه علوم پزشکی همدان تلاش کردیم در تولید دانش، پیشرو باشیم و اگرچه مسائل و تنگناهایی در حوزه اساتید و محققان وجود دارد اما اساتید و پژوهشگران پرتلاش و پرقدرت به کار خود ادامه می‌دهند.
وی مطرح کرد: خوشبختانه دانشگاه علوم پزشکی همدان طی سال جاری برای نخستین بار موفق شد در ارزیابی بین‌المللی شانگهای وارد و صاحب رتبه شود و توفیقاتی از این دست در یک سال گذشته، به تعداد قابل توجهی محقق شده است.
به نقل از ایسنا، رئیس دانشگاه علوم پزشکی همدان از نمایه شدن شش مجله علمی دانشگاه‌های استان در پایگاه‌های معتبر استنادی جهان خبر داد و گفت: دانشگاه‌های بوعلی و علوم پزشکی همدان ورود جدی به حوزه بین‌الملل داشته‌اند و در این راستا تقویت و گسترش زیرساخت‌های علمی، آموزشی و رفاهی در علوم پزشکی همدان مورد توجه قرار گرفته است.



ارسال ديدگاه

نام:
پست الکترونیکی:
کد امنیتی:
ديدگاه: