صفحه 1 : ایران و جهان صفحه 2 : خبر همدان صفحه 3 : شهرستان صفحه 4 : خبر همدان صفحه 5 : ایران و جهان صفحه 6 : ورزش صفحه 7 : پزشکی و سلامت صفحه 8 : فرهنگی

۶
مرداد
۱۴۰۳

شماره
۵۶۷۰

امروز: ۶ (مرداد) ۱۴۰۳ ◀ ◀ Saturday 2024 (Jul) 27

عناوین صفحه



هگمتانه، گروه ورزش: ورزشکار همدانی وزن 78- کیلوگرم کوراش زنان ایران به مدال برنز مسابقات کوراش قهرمانی جهان دست یافت.
در روز دوم و پایانی مسابقات کوراش قهرمانی جهانی که به میزبانی عشق آباد ترکمنستان در حال برگزاری است، صبا کرمعلی نماینده وزن 78- کیلوگرم کوراش زنان ایران در نخستین رقابت خود به مصاف "مالک حمدی" از مصر رفت و با برد در این مسابقه راهی مرحله نیمه‌نهایی مسابقات کوراش قهرمانی جهان شد.
وی در مرحله نیمه‌نهایی با "کادیرو وا" رقابت کرد و با پذیرش شکست مقابل این ورزشکار ترکمنستانی به مقام سومی مشترک و مدال برنز دست یافت.
مدیرکل ورزش و جوانان همدان در مراسم استقبال از صبا کرمعلی دارنده نشان برنز آسیا گفت: کوراش جزو رشته‌های پرافتخار بانوان این استان در میادین بین المللی است و باید به پرورش و شکوفایی استعدادهای این ورزش توجه ویژه شود.
علی حقیقی اظهار کرد: صبا کرمعلی جزو بانوان شاخص ورزش همدان به شمار می‌رود و در کوراش توانسته جزو بهترین‌های تاریخ این رشته در کشور باشد.
وی اضافه کرد: کوراش جزو رشته‌های مدال آور کشورمان در میادین آسیایی و جهانی به شمار می‌رود و باید بیش از گذشته به این ورزش توجه شود.
حقیقی با اشاره به اینکه نهاوند در کسب موفقیت‌های کوراش پیشتاز است، گفت: در طرح آمایش رشته‌های ورزشی، کوراش جزو رشته‌های استعدادخیز در نهاوند به شمار می‌رود.
مدیرکل ورزش و جوانان همدان خاطرنشان کرد: امروزه ورزش بانوان همدان افتخارات ارزنده‌ای را در عرصه‌های فراملی کسب می‌کند و در سال‌های اخیر شاهد نشان‌های رنگارنگ در رشته‌های مختلف بوده ایم.
معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان همدان نیز در این مراسم گفت: صبا کرمعلی افتخار ورزش استان همدان به شمار می‌رود و همواره جزو بهترین‌های تیم ملی کوراش بوده است.
علی ضمیری کامل افزود: سطح مسابقات کوراش قهرمانی جهانی به میزبانی عشق آباد ترکمنستان بسیار بالا بود و کرمعلی شایسته کسب نشان طلا بود اما در نهایت بر سکوی سوم قرار گرفت.



ارسال ديدگاه

نام:
پست الکترونیکی:
کد امنیتی:
ديدگاه: