صفحه 1 : شهرستان صفحه 2 : خبر همدان صفحه 3 : شهرستان صفحه 4 : خبر همدان صفحه 5 : خبر همدان صفحه 6 : ورزش صفحه 7 : زندگی با کتاب صفحه 8 : فرهنگی

۴
مرداد
۱۴۰۳

شماره
۵۶۶۹

امروز: ۶ (مرداد) ۱۴۰۳ ◀ ◀ Saturday 2024 (Jul) 27

عناوین صفحه


هگمتانه، گروه شهرستان: رئیس پلیس آگاهی استان همدان گفت: سه زورگیر با ورود به خانه یک خانم سالمند با بستن دست و پا و دهان وی، طلاهای او را به سرقت بردند اما با تلاش پلیس شناسایی و دستگیر شدند.
به گزارش هگمتانه، سرهنگ علی اسدبگی افزود: این سرقت با همکاری یکی از بستگان این پیرزن صورت گرفته بود که اطلاعات مورد نیاز را در اختیار 2 هم‌دست خود برای سرقت از این منزل داده بودند.
وی بیان کرد: روز حادثه، 2 سارق با علم به اینکه در منزل این پیرزن بسته نیست وارد خانه او شده و نفر سوم که از بستگان مالباخته است داخل خودرو منتظر همدستانش ماند.
رئیس پلیس آگاهی استان همدان ادامه داد: سارقان دست و پا و دهان پیرزن را بسته و 14 حلقه النگوی طلای او را به سرقت بردند و از محل متواری شدند.
سرهنگ اسدبگی اظهار کرد: پس از گزارش این پرونده به پلیس آگاهی، کارآگاهان زبده دایره سرقت با یک کار اطلاعاتی منسجم و علمی، سارقان را شناسایی کردند.
وی بیان کرد: سارقان در سه عملیات جداگانه در بلوار سردار سلیمانی و کوی الوند شهر همدان دستگیر و به مقر پلیس آگاهی منتقل شدند.
رئیس پلیس آگاهی استان همدان با بیان اینکه صحنه سرقت با حضور متهمان بازسازی شد افزود: طلاهای مسروقه کشف و به مالباخته بازگرداند شد و متهمان با تشکیل پرونده به مرجع قضایی تحویل شدند.
سرهنگ اسدبگی به شهروندان توصیه کرد: حین خروج از منزل از بسته بودن درهای منزل مسکونی اطمینان حاصل کنند چرا که یکی از علل بروز این زورگیری، باز بودن در و ورود آسان سارقان به منزل مالباخته بوده است.
به نقل از ایرنا، وی تأکید کرد: تجهیز منزل مسکونی به دوربین مداربسته، سیستم هشدار، حفاظ فیزیکی، در آکاردئونی و قفل آژیردار و در ضد سرقت حتی در مناطق حاشیه‌ای شهر ضروری است.



ارسال ديدگاه

نام:
پست الکترونیکی:
کد امنیتی:
ديدگاه: