صفحه 1 : شهرستان صفحه 2 : خبر همدان صفحه 3 : شهرستان صفحه 4 : خبر همدان صفحه 5 : خبر همدان صفحه 6 : ورزش صفحه 7 : زندگی با کتاب صفحه 8 : فرهنگی

۴
مرداد
۱۴۰۳

شماره
۵۶۶۹

امروز: ۶ (مرداد) ۱۴۰۳ ◀ ◀ Saturday 2024 (Jul) 27

عناوین صفحه



هگمتانه، گروه خبر همدان: مدیر مرکز کنترل ترافیک شهرداری همدان بر مشارکت فعال شهرداری در جذب سرمایه‌گذار، تأکید کرد.
به گزارش هگمتانه، جلسه نشست سرمایه‌گذاری با حضور اسکندری مدیرعامل سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری و هیأت همراه، سرمایه‌گذار و مدیران بخش‌های مختلف در مرکز کنترل ترافیک شهرداری همدان برگزار شد.
در ابتدای جلسه محمد گلشن مدیر مرکز کنترل ترافیک شهرداری همدان توضیحاتی در خصوص استفاده از ظرفیت بخش خصوصی در مباحث مرتبط با سرمایه‌گذاری در مباحث سامانه‌های هوشمند و سامانه‌های ثبت تخلفات عبور و مرور ارائه کرد.
وی در ادامه به ظرفیت بند و ماده 11 قانون بودجه کشور سال 1401 اشاره کرد و خواستار مشارکت فعال سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری در جذب سرمایه‌گذار شد.
در ادامه مدیرعامل سازمان سرمایه‌گذاری با اشاره به آمادگی آن سازمان جهت جذب سرمایه‌گذار تأکید کرد: باید از تجربیات سایر شهرها در این خصوص بهره گرفت.
به نقل از روابط عمومی مرکز کنترل ترافیک شهرداری همدان، در این جلسه مقرر شد قراردادهای مشابه از سایر شهرها اخذ و بومی سازی شود.
در ادامه سرمایه‌گذار بومی همدان نیز به بیان دیدگاه‌ها و دغدغه‌های موجود اشاره و آمادگی خود را برای سرمایه‌گذاری در شهر اعلام کرد.



ارسال ديدگاه

نام:
پست الکترونیکی:
کد امنیتی:
ديدگاه: