صفحه 1 : شهرستان صفحه 2 : خبر همدان صفحه 3 : شهرستان صفحه 4 : خبر همدان صفحه 5 : خبر همدان صفحه 6 : ورزش صفحه 7 : زندگی با کتاب صفحه 8 : فرهنگی

۴
مرداد
۱۴۰۳

شماره
۵۶۶۹

امروز: ۶ (مرداد) ۱۴۰۳ ◀ ◀ Saturday 2024 (Jul) 27

عناوین صفحه



هگمتانه، گروه خبر *: در زادروز با سعادت حضرت زینب(س) و روز پرستار حضرت زاده مدیر منطقه یک شهرداری همدان به همراه جنتی معاون خدمات شهری، خوشبخت مدیر فرهنگی اجتماعی و شرفی مدیر روابط عمومی این منطقه در بیمارستان قلب فرشچیان حضور یافته و از زحمات ارزشمند پرستاران تقدیر و تشکر کردند.
به گزارش هگمتانه، مرتضی حضرت زاده مدیر منطقه یک شهرداری همدان، با بیان اینکه پرستاران همواره بدون هیچ ادعایی در عرصه سلامت جهاد می‌کنند عنوان کرد: طی سالیان گذشته که بیماری کرونا وجود داشت همه متوجه زحمات این قشر شدند و پرستاران انسان‌هایی هستند که عمر خود را وقف تسکین درد همنوعان خود کرده‌اند.
مدیر منطقه یک شهرداری همدان اظهار کرد: با توجه به رابطه نزدیکی که بین مدیریت شهری و سلامت مردم وجود دارد نیاز است تا ارتباط شهرداری و مراکز درمانی و بهداشتی بیش از پیش گسترده‌تر شود تا شهروندان نیز بتوانند از این همکاری نهایت استفاده را ببرد.
یزدی رئیس بیمارستان فرشچیان نیز ضمن تقدیر و تشکر از زحمات مدیر منطقه یک این دیدار را فرصتی مغتنم دانست و عنوان کرد: این بیمارستان همواره در تلاش است تا با بهبود و ارتقای کیفیت بتواند منطقه غرب کشور را به صورت ویژه خدمات دهی کند.
علیرضا جمالی مدیر بیمارستان فرشچیان نیز با بیان اینکه این بیمارستان همواره خواهان برقراری ارتباط مناسبی با مدیریت شهری است افزود: مدیریت شهری همدان تاکنون تأثیر بسزایی در ارتقا سطح سلامت جامعه داشته است.
به نقل از روابط عمومی منطقه یک شهرداری همدان، در انتها نیز مدیر منطقه یک و همراهان او از بخش‌های مختلف بیمارستان بازدید کرده و ضمن تبریک این روز فرخنده از پرستاران با اهدای گل و شیرینی تقدیر و تشکر کردند.



ارسال ديدگاه

نام:
پست الکترونیکی:
کد امنیتی:
ديدگاه: