صفحه 1 : شهرستان صفحه 2 : خبر همدان صفحه 3 : شهرستان صفحه 4 : خبر همدان صفحه 5 : خبر همدان صفحه 6 : ورزش صفحه 7 : زندگی با کتاب صفحه 8 : فرهنگی

۴
مرداد
۱۴۰۳

شماره
۵۶۶۹

امروز: ۶ (مرداد) ۱۴۰۳ ◀ ◀ Saturday 2024 (Jul) 27

عناوین صفحه



هگمتانه، گروه خبر همدان: مدیرکل هواشناسی استان همدان از ادامه بارش‌ها طی روزهای آینده خبر داد و گفت: در روز سه شنبه در بخش‌هایی از بهار و کبودراهنگ 16 میلیمتر بارش گزارش شده که بیشترین بارش در طی شبانه روز سه شنبه بوده است و در همدان 9 میلیمتر باریده است.
به گزارش هگمتانه، حسین عابد با بیان اینکه در شبانه‌روز سه شنبه در اغلب نقاط استان بارش‌هایی از یک تا 16 میلیمتر داشتیم، اظهار کرد: در همدان 9 میلیمتر بارش گزارش شده است.
وی تصریح کرد: طی امروز به تناوب شاهد بارش‌هایی در نقاط مختلف استان خواهیم بود و به نظر می‌رسد از بعداز ظهر امروز تا اوایل شب شرایط برای بارش مهیاتر باشد.
عابد افزود: برای روزهای جمعه تا یکشنبه کم و بیش ابرناکی‌هایی برای آسمان استان پیش‌بینی می‌شود و شاهد بارش‌های پراکنده و خفیف در استان خواهیم بود.
این مسؤول خاطرنشان کرد: با توجه به ابرناکی و بارش در منطقه دماهای روزانه کاهش نسبی و دماهای صبحگاهی افزایش نسبی داشته که این شرایط را برای سه روز آینده کماکان انتظار خواهیم داشت.
مدیرکل هواشناسی استان همدان با بیان اینکه کمینه و بیشینه در ایستگاه فرودگاه همدان در 24 ساعت گذشته 9 و 15 درجه سیلسیوس بوده است، اظهارکرد: در این مدت گل تپه با 7 درجه سلسیوس خنک‌ترین و ملایر با 20 درجه سلسیوس گرم‌ترین نقاط استان گزارش شده است.



ارسال ديدگاه

نام:
پست الکترونیکی:
کد امنیتی:
ديدگاه: