صفحه 1 : ایران و جهان صفحه 2 : خبر همدان صفحه 3 : شهرستان صفحه 4 : خبر همدان صفحه 5 : ایران و جهان صفحه 6 : ورزش صفحه 7 : پزشکی و سلامت صفحه 8 : فرهنگی

۶
مرداد
۱۴۰۳

شماره
۵۶۷۰

امروز: ۶ (مرداد) ۱۴۰۳ ◀ ◀ Saturday 2024 (Jul) 27

عناوین صفحه




هگمتانه، گروه شهرستان: فرمانده انتظامی شهرستان همدان از دستگیری یک سارق دوربین‌های مداربسته و کشف سه فقره سرقت خبر داد.
به گزارش هگمتانه، سرهنگ هادی نجفی صالح روز سه شنبه در تشریح این خبر گفت: ساعت چهار صبح روز گذشته مأموران کلانتری 13 عین القضات حین گشت زنی فرد مشکوکی را با یک ساک دستگیر و به کلانتری منتقل کردند.
وی افزود: مأموران در بازرسی از ساک همراه وی یک عدد دوربین مداربسته و یک عدد دستگاه هوشمند آتش نشانی آپارتمان کشف کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان همدان ادامه داد: پس از انجام تحقیقات پلیسی، متهم به یک فقره سرقت دیگر نیز اعتراف کرد که با تشکیل پرونده تحویل مرجع قضایی شد.

 شناسایی و انهدام باند سارقان منزل
رئیس پلیس آگاهی استان همدان نیز گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت منزل در مناطقی از شهر همدان و ایجاد جو ناامنی و نارضایتی در بین شهروندان، شناسایی و دستگیری سارقان منزل در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی همدان قرار گرفت. ️
سرهنگ کارآگاه علی اسد بیگی بیان کرد: کارآگاهان این پلیس ابتدا با بررسی پرونده ها، شیوه و شگرد سارقان و انجام یک سری اقدامات فنی و پلیسی موفق به شناسایی فردی به هویت معلوم، اهل و ساکن یکی از استان‌های همجوار شدند. ️
وی گفت: مأموران متهم را در مخفیگاهش دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کردند که وی ابتدا منکر اتهامات وارده شد اما در بازجویی‌ها پس از مواجهه با مستندات چاره‌ای جز بیان واقعیت نداشت.
رئیس پلیس آگاهی همدان اظهار کرد: متهم سرقت‌ها را به صورت تیمی و با حضور سه یا چهار نفر انجام داده و طبق بررسی‌ها تاکنون محل 6 فقره از سرقت‌ها با 25 میلیارد ریال اموال سرقتی شناسایی شده است.
سرهنگ اسدبیگی با بیان اینکه پرونده به دادسرا ارسال و متهم با صدور قرار قانونی روانه زندان شد اضافه کرد: در ادامه رسیدگی، 2 نفر از همدستان متهم یاد شده دستگیر و تلاش برای دستگیری دیگر متهمان ادامه دارد.
به نقل از پایگاه خبری پلیس، و️ی تأکید کرد: مردم برای پیشگیری از بروز سرقت از تجهیزات به روز از جمله دوربین‌های مدار بسته و دزدگیر استفاده کنند.



ارسال ديدگاه

نام:
پست الکترونیکی:
کد امنیتی:
ديدگاه: