صفحه 1 : شهرستان صفحه 2 : خبر همدان صفحه 3 : شهرستان صفحه 4 : خبر همدان صفحه 5 : خبر همدان صفحه 6 : ورزش صفحه 7 : زندگی با کتاب صفحه 8 : فرهنگی

۴
مرداد
۱۴۰۳

شماره
۵۶۶۹

امروز: ۶ (مرداد) ۱۴۰۳ ◀ ◀ Saturday 2024 (Jul) 27

عناوین صفحه



هگمتانه، گروه خبر همدان: نماینده همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه پیگیر خط تندرو ریلی هستیم گفت: برای راه‌اندازی خط تندرو مطالعات زمین‌شناسی در حال انجام است.
به گزارش هگمتانه، حجت‌الاسلام احمدحسین فلاحی روز گذشته گفت: در حال حاضر باید بیشتر دنبال تقویت خط ریلی باشیم که در این راستا پیگیر خط تندرو ریلی هستیم.
نماینده همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: برای راه‌اندازی خط تندرو مطالعات زمین‌شناسی نیاز است که در حال انجام است.
وی با بیان اینکه امسال در پرواز حجاج از همدان حدود 5 هزار نفر به مکه مکرمه اعزام شدند افرود: پرواز عتبات برای ایام اربعین نیز پیگیری شد اما چون در مسیر برگشت مسافری نبود، هزینه بالا می‌شد که موافقت نشد.
فلاحی با بیان اینکه پرواز عتبات، مشهد و کیش از درخواست‌های مردم همدان برای سفر هوایی است گفت: طبق صحبت‌هایی که با سازمان هواپیمایی داشتیم قرار شد بعد از اربعین این پروازها بررسی و تعیین تکلیف شود.
وی خاطرنشان کرد: بسیاری از جوانان همدانی که در عسلویه مشغول کار هستند، درخواست برقراری پرواز مستقیم به همدان را داشتند که پیگیری صورت گرفت و امیدواریم محقق شود.
به نقل از فارس، نماینده همدان و فامنین در مجلس با اشاره به اینکه در فرودگاه همدان آموزش خلبانی انجام می‌شود افزود: بازیافت و تعمیرات هواپیما نیز در فرودگاه انجام خواهد شد که زمین آماده شده و وزارت دفاع وارد کار خواهد شد.



ارسال ديدگاه

نام:
پست الکترونیکی:
کد امنیتی:
ديدگاه: