صفحه 1 : ایران و جهان صفحه 2 : خبر همدان صفحه 3 : شهرستان صفحه 4 : خبر همدان صفحه 5 : ایران و جهان صفحه 6 : ورزش صفحه 7 : پزشکی و سلامت صفحه 8 : فرهنگی

۶
مرداد
۱۴۰۳

شماره
۵۶۷۰

امروز: ۶ (مرداد) ۱۴۰۳ ◀ ◀ Saturday 2024 (Jul) 27

عناوین صفحه


هگمتانه، گروه شهرستان: سرپرست اداره دامپزشکی شهرستان رزن گفت: 68 کیلوگرم ماهی غیرمجاز در شهرستان رزن ضبط و معدوم‌سازی شد.
به گزارش هگمتانه، رضا صمدپور با اشاره به ضبط و معدوم‌سازی حدود 68 کیلوگرم ماهی غیرمجاز اظهار کرد: این میزان ماهی غیر مجاز از یک ماهی فروش دوره گرد سیار ضبط و معدوم شد.
وی افزود: بازرسان اداره دامپزشکی شهرستان پس از مشاهده عرضه ماهی بدون مجوز قانونی ضمن ضبط و معدوم‌سازی ماهی‌ها، فرد متخلف را جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی کردند.
سرپرست اداره دامپزشکی شهرستان رزن با اشاره به تشدید نظارت بر عرضه فرآورده‌های خام دامی در شهرستان رزن گفت: اکیپ‌های دامپزشکی صبح و بعدازظهر در شهرستان فعالیت داشته و از ورود و عرضه محموله‌های غیر مجاز به شهرستان رزن جلوگیری می‌کنند.
صمدپور خاطرنشان کرد: از شهروندان درخواست داریم فرآورده‌های خام را از مراکز معتبر و مجاز تهیه کنند و از خرید ماهی از دست‌فروشان خودداری کنند.
به نقل از روابط عمومی دامپزشکی رزن، وی افزود: همچنین در صورت مشاهده هرگونه تخلف در زمینه تولید، حمل، نگهداری و عرضه فرآورده‌های خام دامی، ماهی و … به صورت سیار و یا شرایط غیر بهداشتی در اسرع وقت مراتب را با شماره‌های 08136443503 و 08136443443و 1512 به بازرسان این اداره اطلاع دهند.



ارسال ديدگاه

نام:
پست الکترونیکی:
کد امنیتی:
ديدگاه: