صفحه 1 : ایران و جهان صفحه 2 : خبر همدان صفحه 3 : شهرستان صفحه 4 : خبر همدان صفحه 5 : ایران و جهان صفحه 6 : ورزش صفحه 7 : پزشکی و سلامت صفحه 8 : فرهنگی

۶
مرداد
۱۴۰۳

شماره
۵۶۷۰

امروز: ۶ (مرداد) ۱۴۰۳ ◀ ◀ Saturday 2024 (Jul) 27

عناوین صفحه



هگمتانه، گروه خبر همدان: شهردار همدان تأکید کرد: دستگاه‌های خدمت‌رسان برای پیشبرد پروژه‌ها با مدیریت شهری همکاری کنند.
به گزارش هگمتانه، به نقل از مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری همدان، جلسه مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان و شهردار و برخی از مدیران شهرداری همدان در خصوص نحوه همکاری‌های فی مابین دو مجموعه برای اجرای پروژه‌های عمرانی برگزار شد.
در این جلسه سید مسعود حسینی شهردار همدان با تأکید بر همکاری دستگاه‌های خدمات رسان با مدیریت شهری در اجرای پروژه‌های عمرانی و شهری اظهار کرد: یکی از مهم‌ترین دستگاه‌های خدمت‌رسان برق است که خوشبختانه بیشترین همکاری و کمترین مشکل را با شهرداری همدان دارد و این موضوع قابل تقدیر است.
وی با اشاره به اجرای پروژه‌های مختلف در شهر افزود: همکاری دستگاه‌های خدمات رسان با شهرداری همدان موجب تسریع در اجرا و پیشبرد پروژه‌های مدیریت شهری می‌شود و الحمدالله همه پای کار هستند و انتظار داریم این تعاملات افزایش یابد.
سید مسعود حسینی به یکی از مهم‌ترین مشکلات شهر همدان اشاره کرد و افزود: یکی از نگرانی‌ها به ویژه در بعد گردشگری، کمبود روشنایی شهر و رفع کمبود منابع برق است و انشاءالله با برگزاری جلسات منظم، مشکلات فی مابین دو دستگاه برای توسعه شهر و آسایش شهروندان حل شود.
در ادامه این جلسه معاون امور زیربنایی و حمل و نقل شهری شهردار همدان نیز برگزاری جلسات مختلف بین دو مجموعه برق و شهرداری را مهم دانست و گفت: شهرداری همدان پروژه‌های مختلف از جمله تقاطع غیرهمسطح شهید مدرس، سردار همدانی و سایر پروژه‌های عمرانی را در دستور کار دارد که پیشبرد و تکمیل آنها نیازمند جابه جایی تاسیسات مختلف از جمله شبکه آب و فاضلاب، برق و مخابرات است.
وحید علی ضمیر ضمن تقدیر از همکاری دستگاه‌های خدمات رسان با شهرداری همدان افزود: ما نقشه تاسیسات را از مشاور به دستگاه‌های خدمات رسان ارائه می‌دهیم تا مشکلی در جابه جایی تاسیسات پیش نیاید و با کمترین هزینه انجام شود.
وی با اشاره به پیشگام بودن شهرداری همدان در اجرای پروژه‌های مختلف افزود: در حال حاضر سطح سه تقاطع سردار همدانی تکمیل شده و سطح صفر این پروژه در حال اتمام است تا تقدیم شهروندان همدانی شود و با توجه به اینکه خروجی حصار امام(ره) از سمت بلوار سیدجمال الدین اسدآبادی خواهد بود جابه جایی تیرهای برق باید صورت گیرد تا در تردد با مشکل مواجه نشویم.
همچنین در ادامه این جلسه مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان زحمات شهرداری همدان را بسیار ارزشمند دانست و تصریح کرد: در اجرای پروژه‌های عمرانی ارائه طرح‌ها و نقشه‌های اولیه پروژه‌های عمرانی بسیار مهم هستند و شهرداری همدان به موقع این اطلاعات را برای جابه جایی تاسیسات در اختیار شرکت برق قرار داده است و در این زمینه کمتر با مشکل مواجه شده ایم.
مهدی سهرابی بیدار افزود: آمادگی داریم جلسات مختلف کارشناسی و فنی را با شهرداری همدان برای جابه جایی تاسیسات، پیش‌بینی امور لازم و کاهش آسیب‌های جانبی داشته باشیم.



ارسال ديدگاه

نام:
پست الکترونیکی:
کد امنیتی:
ديدگاه: