صفحه 1 : ایران و جهان صفحه 2 : خبر همدان صفحه 3 : شهرستان صفحه 4 : خبر همدان صفحه 5 : ایران و جهان صفحه 6 : ورزش صفحه 7 : پزشکی و سلامت صفحه 8 : فرهنگی

۶
مرداد
۱۴۰۳

شماره
۵۶۷۰

امروز: ۶ (مرداد) ۱۴۰۳ ◀ ◀ Saturday 2024 (Jul) 27

عناوین صفحه




هگمتانه، گروه خبر همدان: مدیرکل تعزیرات حکومتی همدان از برخورد قاطع با متخلفان بازار لوازم‌تحریر خبر داد و گفت: تاکنون 106 پرونده تخلف تشکیل و بیش از 3 میلیارد ریال محکومیت صادر شده است.
به گزارش هگمتانه، مرضیه یونسی صبح دیروز اظهار کرد: از ابتدای شهریورماه تا نیمه مهرماه گشت‌های مشترک تعزیرات حکومتی، صمت و اصناف بر چگونگی عرضه اقلام مورد نیاز دانش‌آموزان و نحوه قیمت‌گذاری نظارت می‌کنند. وی افزود: بازرسان در قالب 51 تیم گشت مشترک بر واحدهای صنفی عرضه‌کننده لوازم‌تحریر، پوشاک مدرسه، کیف و کفش نظارت می‌کنند.
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان همدان با اشاره به تشکیل گزارش‌های این طرح گفت: پرونده‌های گران‌فروشی، نداشتن نرخ‌نامه صنفی، صادر نکردن فاکتور و دیگر تخلفات صنفی که در این طرح تشکیل می‌شوند خارج از نوبت رسیدگی می‌شوند.
وی افزود: متخلفان بدون هیچ اغماض و مماشاتی بر اساس مصوبه سران قوا علاوه بر اشد مجازات مثل تعطیلی واحد صنفی و نصب پارچه به عنوان متخلف، به چند برابر شدن جریمه، محکوم می‌شوند.
یونسی بیان کرد: با توجه به بازگشایی مدارس و افزایش احتمالی ورود و عرضه قاچاق نوشت‌افزار و لزوم نظارت بر تأمین و توزیع اقلام مورد نیاز دانش‌آموزان با همکاری دستگاه‌های نظارتی و اتحادیه‌های مرتبط، قیمت نوشت‌افزار، لباس، کیف و کفش پایش می‌شود که تاکنون 106 پرونده تخلف تشکیل و بیش از 3 میلیارد ریال محکومیت صادر شده است.
وی در ادامه گزارشی از بازرسی‌های انجام شده و رسیدگی به تخلفات پنج ماه نخست سال ارائه کرد و گفت: در سال جاری به 5 هزار و 530 فقره پرونده تخلف در حوزه کالا و خدمات، بهداشت، دارو و درمان و قاچاق کالا و ارز رسیدگی شده است.
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان همدان از پلمب 36 واحد و نصب پارچه برای 76 واحد صنفی خبر داد و افزود: متخلفان به پرداخت بیش از 137 میلیارد تومان جزای نقدی محکوم شدند.
به نقل از روابط عمومی تعزیرات حکومتی استان همدان، وی از همکاری دستگاه‌های اجرایی، قضایی و انتظامی در نظارت و تأمین امنیت بازار قدردانی کرد.



ارسال ديدگاه

نام:
پست الکترونیکی:
کد امنیتی:
ديدگاه: