صفحه 1 : ایران و جهان صفحه 2 : خبر همدان صفحه 3 : شهرستان صفحه 4 : خبر همدان صفحه 5 : ایران و جهان صفحه 6 : ورزش صفحه 7 : اندیشه صفحه 8 : فرهنگی

۲
آبان
۱۴۰۳

شماره
۵۷۳۹

امروز: ۲ (آبان) ۱۴۰۳ ◀ ◀ Wednesday 2024 (Oct) 23

عناوین صفحه




هگمتانه، گروه شهرستان: راننده اتوبوس حادثه دیده در مسیر همدان-کرمانشاه بیان کرد: انفجار محتویات ساک یکی از مسافران علت حادثه بود.
به گزارش هگمتانه، آتش سوزی و خارج شدن کنترل یک دستگاه اتوبوس مسافربری در مسیر همدان- کرمانشاه از دست راننده، یک کشته و 9 زخمی بر جای گذاشت.
مرکز اطلاع رسانی پلیس همدان روز پنجشنبه اعلام کرد که این حادثه در ابتدای گردنه اسدآباد روی داد.
این اتوبوس از مبدا تهران به مقصد ایلام در حال حرکت بود که متأسفانه در این حادثه یک نوزاد جان خود را از دست داد.
بر پایه اعلام فوریت‌های پزشکی همدان، این حادثه 9 مصدوم داشت که با چهار دستگاه آمبولانس به مراکز درمانی منتقل شدند.

  علت حادثه از سوی پلیس در دست بررسی است
دادستان همدان توضیحاتی درباره حادثه آتش سوزی یک دستگاه اتوبوس مسافربری که به سمت شهر مرزی مهران در استان ایلام در حال حرکت بود، ارائه داد.
حسن خانجانی موقر روز پنجشنبه در این زمینه گفت: ساعت چهار بامداد روز پنجشنبه یک دستگاه اتوبوس که از تهران به سمت مهران در حرکت بوده، نرسیده به روستای «رسول آباد» شهرستان بهار دچار انفجار شد.
وی عنوان کرد: در این حادثه 9 نفر مصدوم شدند و متأسفانه یک نوزاد جان خود را از دست داد.
دادستان همدان از انتقال سریع مصدومان به بیمارستان بعثت همدان خبر داد.
خانجانی موقر افزود: گروه چک و خنثی استان علت حادثه را وجود مواد منفجره در کوله پشتی یکی از مسافران عنوان کرده اند که جزئیات آن در دست بررسی است.
وی تصریح کرد: حامل کوله پشتی خود نیز مصدوم و تحت نظر و مداوا است.

  حال عمومی مصدومان سانحه اتوبوس مسیر همدان-کرمانشاه مساعد است
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی همدان نیز گفت: حال عمومی مصدومان سانحه اتوبوس مسیر همدان-کرمانشاه مساعد بوده و اقدامات درمانی بر روی آنان در حال انجام است.
رضا طهماسبی روز پنجشنبه در حاشیه عیادت از مصدومان حادثه اتوبوس مسافربری مسیر همدان-کرمانشاه در بیمارستان بعثت افزود: بلافاصله پس از اعزام مصدومان این حادثه اقدامات درمانی بر روی آنها آغاز شد. وی اظهار کرد: وضعیت مصدومان تا به اینجای کار نگران کننده تشخیص داده نمی‌شود.
به نقل از ایرنا، راننده اتوبوس حادثه دیده در مسیر همدان-کرمانشاه نیز در رابطه با این سانحه گفت: انفجار محتویات ساک یکی از مسافران علت این حادثه بود.



ارسال ديدگاه

نام:
پست الکترونیکی:
کد امنیتی:
ديدگاه: