صفحه 1 : پزشکی و سلامت صفحه 2 : خبر همدان صفحه 3 : شهرستان صفحه 4 : خبر همدان صفحه 5 : ایران و جهان صفحه 6 : ورزش صفحه 7 : پزشکی و سلامت صفحه 8 : فرهنگی

۱
اردیبهشت
۱۴۰۳

شماره
۵۵۹۴

امروز: ۱ (اردیبهشت) ۱۴۰۳ ◀ ◀ Saturday 2024 (Apr) 20

عناوین صفحه



هگمتانه، گروه خبر همدان: در راستای تحقق «نماد سرعت درخدمت» روز یکشنبه بازگشایی و تعریض معابر شهرداری منطقه 3 برای روان‌سازی ترافیک صورت گرفت.
به گزارش هگمتانه، صبح یکشنبه یک ملک با کاربری مسکونی در کوچه گلچهره 8 همدان در منطقه کوی جولان و بلوار آیت‌ا... تالهی به منظور تسهیل و روان‌سازی ترافیک با حضور محمد رضا فیضی منش؛ مدیر منطقه سه شهرداری همدان و برخی معاونان وی تخریب و معبری در این راستا تعریض و بازگشایی شد.
گفتنی است ملک تخریبی با کاربری مسکونی بود که اعتباری بالغ بر یک میلیارد و هشتصد میلیون تومان داشت همچنین تخریب تعدادی دیگر از املاک این منطقه از شهرداری با هدف بهبود عبور و مرور انجام می‌گیرد.
شایان ذکر است این پروژه نیز در ادامه اهتمام شهرداری منطقه سه همدان نسبت به تعریض و بازگشایی معابر و با هدف بهبود عبور و مرور و رفع مشکلات ترافیکی بعد از توافق با مالک و انجام اقدامات قانونی انجام شد.
مدیر منطقه سه شهرداری همدان در این راستا عنوان کرد: امروزه آزادسازی و تعریض خیابان‌ها و معابر شهری عمده‌ترین راهکار برای کاهش بار ترافیکی در شهرهاست.
به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه سه همدان، محمدرضا فیضی منش با اشاره به حجم بالای تملک و بازگشایی معابر در چند سال گذشته در شهرداری این منطقه خاطرنشان کرد: با مساعدت و همکاری تمام شهروندان همدان زمینه توسعه و عمران شهر فراهم خواهد شد.



ارسال ديدگاه

نام:
پست الکترونیکی:
کد امنیتی:
ديدگاه: