صفحه 1 : زندگی با کتاب صفحه 2 : خبر همدان صفحه 3 : شهرستان صفحه 4 : خبر همدان صفحه 5 : ایران و جهان صفحه 6 : ورزش صفحه 7 : فرهنگ و ادب صفحه 8 : فرهنگی

۳۰
فروردین
۱۴۰۳

شماره
۵۵۹۳

امروز: ۳۱ (فروردین) ۱۴۰۳ ◀ ◀ Friday 2024 (Apr) 19

عناوین صفحه



هگمتانه، گروه خبر همدان - زهرا ذوالفقاری: بیست و پنجمین نمایشگاه مبلمان و کالای خواب در حالی برگزار شده است که قیمت‌های بالا و نامتعارف باعث عدم استقبال مردم از نمایشگاه و کاهش قدرت خرید آنان شده است.
به گزارش خبرنگار هگمتانه، بیست و پنجمین نمایشگاه تخصصی مبلمان و کالای خواب از یکم تا پنجم خردادماه در سایت دائمی نمایشگاه بین‌المللی همدان در حال برگزاری است، این نمایشگاه در فضایی افزون بر 3 هزار و 300 مترمربع و با حضور بیش از 58 غرفه از هفت استان کشور شامل همدان، تهران، البرز، آذربایجان شرقی، مازندران، اصفهان و فارس برگزار شده است. در سومین روز از برپایی نمایشگاه بر آن شدیم تا از نمایشگاه بازدید و گپ و گفتی با غرفه‌داران و بازدیدکنندگان داشته باشیم، نمایشگاه تخصصی مبلمان و کالای خواب در حالی برگزار شده است که به اذعان غرفه‌داران و بازدیدکنندگان، قیمت‌های بالا و نامتعارف بر استقبال از این نمایشگاه سایه افکنده است.
نصیری یکی از غرفه‌داران نمایشگاه که از شهر همدان در این نمایشگاه شرکت کرده است، در گفتگو با خبرنگار هگمتانه اظهار کرد: هرچند کیفیت برگزاری نمایشگاه خوب است، اما با توجه به افزایش قیمت‌های مبلمان مردم قدرت خرید ندارند.
وی ادامه داد: متأسفانه استقبال کم شده است و راستش را بخواهید طوری شده که مردم فقط گذران زندگی کنند و با این قیمت‌ها نمی‌توانند خرید کنند.
نصیری بیان کرد: مبلمان یک کالای لوکس است و نباید این همه افزایش قیمت داشته باشد در حالی که از سال گذشته تا امسال قیمت‌ها 50 تا 60 درصد افزایش یافته است و همین موضوع موجب عدم استقبال مردم از خرید است.
حمدالهی از غرفه‌داران دیگر در نمایشگاه نیز عنوان کرد: استقبال از نمایشگاه پایین است و قیمت بالای کالا یکی از دلایل مهم کاهش خرید و استقبال است. وی افزود: افزایش قیمت باعث کاهش قدرت خرید مردم در این حوزه شده است.
معجونی از غرفه‌داران نمایشگاه مبلمان که از شهر تبریز در این نمایشگاه شرکت کرده است، گفت: مردم به نمایشگاه می‌آیند اما قیمت‌ها طوری است که نمی‌خرند نه اینکه نخواهند بلکه دوست دارند که خرید کنند اما قیمت‌ها مانع از آن می‌شود.
سهراب امیری یکی دیگر از غرفه‌داران که از تهران شرکت کرده است در گفتگو با خبرنگار هگمتانه عنوان کرد: نمایشگاه کیفیت خوبی دارد، اما استقبال از نمایشگاه کم است و به نظر می‌رسد به دلیل عدم تبلیغات مناسب است.
وی اظهار کرد: هرچند قیمت‌ها نیز می‌تواند مانع از استقبال مردم باشد اما تبلیغات نیز تأثیرگذار است.
رضایی از تهران نیز از عدم استقبال از نمایشگاه گلایه و اظهار کرد: کیفیت برگزاری مناسب است اما استقبال از نمایشگاه پایین است و امروز که سومین روز از نمایشگاه است می‌بینیم که استقبال کم است.
گرجی یکی دیگر از غرفه‌داران نمایشگاه هم در گفتگو با خبرنگار هگمتانه تصریح کرد: استقبال از نمایشگاه نسبت به دی ماه خیلی پایین است و البته قیمت‌ها نیز افزایش یافته است.
یکی دیگر از غرفه‌‌داران که از همدان در نمایشگاه شرکت کرده است، اظهار کرد: چندین بار در نمایشگاه شرکت کرده‌ام، اما این بار استقبال کم شده است و خرید هم خیلی کم شده است، متأسفانه افزایش قیمت‌ها در کنار تبلیغات ضعیف باعث استقبال پایین از نمایشگاه شده است.
یکی دیگر از غرفه‌داران که از تهران در نمایشگاه شرکت کرده است، اظهار کرد: به نظرم فصل فروش مبلمان نیمه دوم سال است و نباید الان برگزار می‌شد چون استقبال پایین است.
از بازدیدکنندگان هم در خصوص نمایشگاه سؤال کردیم، یکی از بازدیدکنندگان گفت: من به قصد خرید سرویس خواب آمده بودم، اما قیمت‌ها طوری نبود که بتوانم خرید کنم، هرچند برخی کالاها قیمت مناسب داشت اما از این ترسیدم که با همین کیفیت تحویل ندهند چون قبلاً تجربه‌اش را دارم.
یکی دیگر از بازدیدکنندگان عنوان کرد: الان سومین روز از نمایشگاه است ولی بازدیدکنندگان کم هستند و از طرفی قیمت‌ها خیلی بالا بود، چندین سرویس مبلمان را قیمت کردیم، قیمت‌ها 88 میلیون تومان، 67 میلیون تومان و بالاتر بود فکر نمی‌کنم هرکسی قدرت خرید داشته باشد. یکی دیگر از بازدیدکنندگان هم گفت: هرچند تخصصی در مبلمان ندارم ولی خب قیمت‌ها بالا بود و فقط نگاه کردیم و چیزی خرید نکردیم.
بازدیدکننده دیگری هم در این باره اظهار کرد: راستش قیمت‌ها خیلی بالاست. به نظرم قیمت‌ها نسبت به بیرون بالاتر است ما که کالایی خریداری نکردیم.



ارسال ديدگاه

نام:
پست الکترونیکی:
کد امنیتی:
ديدگاه: