صفحه 1 : زندگی با کتاب صفحه 2 : خبر همدان صفحه 3 : شهرستان صفحه 4 : خبر همدان صفحه 5 : ایران و جهان صفحه 6 : ورزش صفحه 7 : فرهنگ و ادب صفحه 8 : فرهنگی

۳۰
فروردین
۱۴۰۳

شماره
۵۵۹۳

امروز: ۳۱ (فروردین) ۱۴۰۳ ◀ ◀ Friday 2024 (Apr) 19

عناوین صفحه



هگمتانه، گروه خبر همدان: رئیس سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری همدان از لکه گیری آسفالت معابر به هنگام و برای رفاه شهروندان خبر داد.
به گزارش هگمتانه، به نقل از مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری همدان، احسان صباغی از آسفالت گرم 80 هزار تنی در روزهای اخیر در نقاط مختلف شهر خبر داد.
رئیس سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری همدان با اشاره به اهمیت آسفالت معابر در پی بارش برف عنوان کرد: با توجه به وضعیت معابر شهری در پی بارش برف یکی از اولویت‌های مدیریت شهری انجام عملیات لکه گیری آسفالت به طور مستمر و پراکنده در معابر و خیابان‌های مناطق چهارگانه بود. وی با اشاره به اهمیت ارائه خدمت‌رسانی مطلوب در راستای بهبود عبور و مرور شهری و تسهیل در امر تردد وسایل نقلیه عنوان کرد: به منظور مناسب سازی سطح معابر، رفع نواقص موضعی، جلوگیری از تخریب روسازی آسفالت‌ها و ارتقای ایمنی در معابر عملیات لکه گیری در حال انجام و پیشرفت است.
صباغی با بیان اینکه وسعت معابر شهر و نیاز گسترده معابر به ترمیم و لکه گیری طبق اولویت بندی و بر اساس درخواست مناطق صورت می‌پذیرد عنوان کرد:آسفالت گرم در حجم 80 هزار تن، تراش آسفالت در 85 هزار مترمربع و درزگیری به 35 هزار متر طول با تلاش همکاران سازمان عمران در مناطق صورت پذیرفته است.
این مسؤول در حوزه عمران شهرداری همدان از فعالیت اکیپ‌های مختلف با استفاده از دو اکیپ فلاسک و دستی در سطح مناطق چهارگانه خبر داد و عنوان کرد: 64تن آسفالت به مساحت 500 متربع در سطح منطقه سه، 18 تن آسفالت با مساحت 2900 مترمربع در منطقه چهار از جمله بلوار آیت‌ا... نجفی، میدان آیت‌ا... فاضلیان و بلوار 45 متری فرهنگیان، لکه گیری و ترمیم آسفالت معابر 13 تن در بلوار بعثت، سعیدیه بالا و پایین، شکریه و 20 هزار تن در منطقه دو انجام شده است.
رئیس سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری همدان در خصوص اهمیت درزگیری و لکه گیری آسفالت در روزهای اخیر گفت: لکه گیری آسفالت و درزگیری ترک‌های آسفالت معابر موجب کاهش نفوذ آب به درون لایه‌های آسفالت شده و در نتیجه افزایش دوام و عمر روسازی آسفالت را در پی خواهد داشت.



ارسال ديدگاه

نام:
پست الکترونیکی:
کد امنیتی:
ديدگاه: