صفحه 1 : ایران و جهان صفحه 2 : خبر همدان صفحه 3 : شهرستان صفحه 4 : خبر همدان صفحه 5 : ایران و جهان صفحه 6 : ورزش صفحه 7 : اندیشه صفحه 8 : فرهنگی

۵
اردیبهشت
۱۴۰۳

شماره
۵۵۹۸

امروز: ۵ (اردیبهشت) ۱۴۰۳ ◀ ◀ Wednesday 2024 (Apr) 24

عناوین صفحه




هگمتانه، گروه ورزش: هفته بیستم رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال کشور در حالی به میزبانی ورزشگاه شهید حاجی بابایی مریانج برگزار شد که تیم شهرداری همدان در سرمای شدید هوا توانست مس شهربابک را با تمام ستاره هایش ذوب کند!
شاگردان جمشیدیان پس از 2 هفته ناکامی، این بار مقابل مس پرادعا ظاهر شدند و علی سبحانی بازیکن جوان و بومی همدان توانست تک گل ارزشمند شهرداری همدان را در این دیدار به ثمر رساند.
خرید ارزشمند شهرداری همدان که سابقه بازی در تیم ملی جوانان و باشگاه‌های مطرح لیگ برتری همچون تراکتورسازی را دارد، در نخستین تجربه بازی خود توانست برای شهرداری همدان گلزنی کند.
این پیروزی موجب بهبود وضعیت تیم شهرداری همدان در جدول رده بندی رقابت‌های فوتبال قهرمانی دسته اول باشگاه‌های کشور شد. با این 3 امتیاز شمار امتیازات تیم شهرداری همدان به عدد 24 رسید و موجب صعود این تیم به رده دهم جدول شد.
مس شهربابک اگر در این بازی پیروز می‌شد، 30 امتیازی و به جمع مدعیان می‌پیوست اما این فرصت خوب را از دست داد. جدال دو تیم در نیمه نخست با وجود تلاش میزبان و میهمان با اتفاق خاصی همراه نبود. در دقایق ابتدایی بازی در نیمه دوم تیم میزبان برای رسیدن به گل با عطش بیشتری بازی کرد تا اینکه در دقیقه 65 به خواسته اش رسید و ضربه علی سبحانی به تور دروازه بوسه زد.
در ادامه طبیعی بود، مس شهر بابک برای جبران گل خورده جلو بکشد و حتی در دقایقی دست به بازی انتحاری بزند. به خصوص که در صورت پیروزی به جمع مدعیان ملحق می‌شد. اما در این دقایق تیم شهرداری همدان در فاز دفاعی خوب کار کرد و در نهایت توانست پیروزی در مصاف با مس شهر بابک را به نام خود ثبت کند. با این نتیجه مس شهر بابک با هدایت وحید رضایی یک فرصت خوب را برای مدعی شدن ازدست داد.
در این مسابقه پرویز کریمی دروازبان شهرداریچی‌ها در دقیقه 90 پنالتی مسی‌ها را مهار کرد تا ضامن پیروزی تیمش باشد.
در مجموع با پیگیری‌های مؤثر هادی بلاغی رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری همدان، شهرداری چی‌ها توانستند کارت بازی چند بازیکن را صادر کرده و بدون دغدغه مسابقات را ادامه بدهند.
بدون تردید بازگشت بازیکنی نظیر علی سبحانی که بومی همدان است و از باشگاهی چون شهرداری به دنیای فوتبال حرفه‌ای معرفی شده، می‌تواند روزهای درخشانی را برای این تیم به ارمغان آورد.
 یکه تازی شمس آذر قزوین
در دیدارهای هفته بیستم لیگ یک فوتبال تیم شمس آذر قزوین با پیروزی خارج از خانه مقتدرانه در صدر است و با تیم دوم جدول 10 امتیاز اختلاف پیدا کرد.
شمس آذر صدرنشین با برد خارج از خانه 41 امتیازی شد تا اختلاف امتیاز بین تیم‌های اول و دوم جدول به 10 امتیاز برسد. در حال حاضر شمس آذر قزوین با 41 امتیاز صدرنشین است، سایپا 31 امتیازی و خیبرخرم آباد 30 امتیازی در رده‌های دوم و سوم قرار دارند.
تیم چادرملو اردکان پنجمین برد متوالی خود را به دست آورد تا موفق‌ترین تیم لقب بگیرد البته این تیم اکنون با 27 امتیاز در رده هشتم جدول است.
نتایج مسابقات به شرح زیر است:
خیبر خرم آباد: صفر- سایپا تهران: صفر
دریای بابل: یک - ون پارس اصفهان: یک
فجرشهید سپاسی: یک - استقلال خوزستان: یک
پارس جنوبی جم: صفر- شمس آذر قزوین: یک
شهرداری همدان: یک - مس شهربابک: صفر
خوشه طلایی ساوه: یک - خلیج فارس ماهشهر:صفر
استقلال ملاثانی: یک - چوکا تالش: یک
شهرداری آستارا: صفر - چادرملو اردکان: 2



ارسال ديدگاه

نام:
پست الکترونیکی:
کد امنیتی:
ديدگاه: