صفحه 1 : پزشکی و سلامت صفحه 2 : خبر همدان صفحه 3 : شهرستان صفحه 4 : خبر همدان صفحه 5 : ایران و جهان صفحه 6 : ورزش صفحه 7 : پزشکی و سلامت صفحه 8 : فرهنگی

۱
اردیبهشت
۱۴۰۳

شماره
۵۵۹۴

امروز: ۱ (اردیبهشت) ۱۴۰۳ ◀ ◀ Saturday 2024 (Apr) 20

عناوین صفحه



هگمتانه، گروه خبر همدان: فرماندار همدان از افتتاح بازار بنکداران با سرمایه‌گذاری 10 هزار میلیارد تومانی در همدان خبر داد و گفت: شهرک بنکداران با 450 واحد تجاری بارانداز توزیع کالا در غرب کشور خواهد شد.
به گزارش هگمتانه، مسلم مخفی از افتتاح بازار بنکداران همدان با سرمایه‌گذاری 10 هزار میلیارد تومانی در همدان خبر داد و گفت: شهرک بنکداران با 450 واحد تجاری به بارانداز توزیع کالا در غرب کشور تبدیل خواهد شد.
وی با بیان اینکه بازار بنکداران همدان دارای سه مرحله بوده که مرحله نخست این طرح به تعداد 400 واحد به بنکداران و خواربارفروشان اختصاص دارد، گفت: با انتقال بنکداران همدان از بازار سنتی به این مکان ضمن مرتفع شدن مشکلات مزاحمت‌های شغلی، از مناطق مختلف کشور به این مرکز مراجعه خواهند داشت.
مخفی با بیان اینکه بازار بنکداران همدان دهه فجر راه‌اندازی می‌شود، گفت: راه‌اندازی و افتتاح این بازار می‌تواند نقش مؤثری در رونق اقتصادی، اشتغال و ارزآوری و صادرات استان داشته باشد.
فرماندار همدان همچنین با اشاره به اینکه بیمارستان 280 تختخوابی اکباتان 98 درصد پیشرفت فیزیکی دارد؛ اظهار کرد: بارش‌ها و برودت هوا موجب شد تا بخشی از بتون ریزی محوطه این طرح به تعویق بیفتد که امیدواریم این پروژه تا دهه فجر به بهره برداری برسد.
فرماندار همدان از افتتاح و کلنگ زنی 193 پروژه هم زمان با آغاز دهه فجر در همدان خبر داد و گفت: این پروژه‌ها با اعتباری بالغ بر 438 میلیارد تومان کلنگ‌زنی شده و به بهره برداری می‌رسد.



ارسال ديدگاه

نام:
پست الکترونیکی:
کد امنیتی:
ديدگاه: