صفحه 1 : صفحه اول صفحه 2 : خبر همدان صفحه 3 : شهرستان صفحه 4 : خبر همدان صفحه 5 : ایران و جهان صفحه 6 : ورزش صفحه 7 : همه دانا صفحه 8 : فرهنگی

۴
اردیبهشت
۱۴۰۳

شماره
۵۵۹۷

امروز: ۵ (اردیبهشت) ۱۴۰۳ ◀ ◀ Wednesday 2024 (Apr) 24

عناوین صفحه



هگمتانه، گروه خبر همدان: پل غدیر علیرغم چالش‌ها در آستانه بهره برداری قرار دارد که می‌تواند تحولی در شهر ایجاد کرده به کمک کاهش ترافیک بیاید و به توسعه شهر کمک کند.
به گزارش خبرنگار هگمتانه، مدیریت شهری با نگاه تخصصی به پروژه‌های عمرانی اقدام به ایجاد تحول و توسعه در شهر کرده و با هدف ایجاد توازن در شهر به راه‌اندازی و بهره برداری از پروژه‌های مختلف در مناطق گوناگون شهر اقدام کرده است.
واضح است که هم افزایی ها، پرهیز از سیاست زدگی و وفاق و هم دلی بین نهادهای مختلف به روند توسعه شهر سرعت بخشیده و علاوه بر اینکه از تشتت‌ها می‌کاهد باعث افزایش رضایتمندی بین شهروندان خواهد شد.
با توجه به چالش‌های پل غدیر باید تأکید کرد که ایجاد وفاق بین نهادها به جای حاشیه سازی و غوغا، به آرامش شهر کمک کرده، روند پروژه‌ها را سرعت داده و کمک می‌کند که پروژه‌ها در سایه تخصص کارشناسان بررسی شود و سرعت بیابد نه اینکه فضای مجازی و گروه‌های غیرکارشناسی به محفلی برای صحبت‌های فنی و پیچیده تبدیل شود.
پل غدیر بار دیگر اثبات کرد که مسوولان همدان در راستای ایجاد امنیت شهروندان، هیچ نوع مسامحه‌ای ندارند و با اتکا به بررسی متخصصان اجازه بهره برداری از پروژه‌ها را خواهند داد و در تلاشند اذهان عمومی را از پراکنده گویی‌ها و ناآرامی‌ها حفظ کنند.
این پروژه به اثبات وفاق بین نهادها انجامید و استانداری همدان در همکاری با مدیریت شهری بار دیگر امنیت پل غدیر را تأیید کرد تا شهروندان با طیب خاطر از این خدمت شهرداری بهره مند شوند و شهر به سمت هرچه به روزتر شدن و ارتقا کمی و کیفی خدمات حرکت کند.
امیدواریم رویه پرهیز از حاشیه سازی‌ها در استان همچنان تداوم داشته باشد.



ارسال ديدگاه

نام:
پست الکترونیکی:
کد امنیتی:
ديدگاه: