صفحه 1 : زندگی با کتاب صفحه 2 : خبر همدان صفحه 3 : شهرستان صفحه 4 : خبر همدان صفحه 5 : ایران و جهان صفحه 6 : ورزش صفحه 7 : فرهنگ و ادب صفحه 8 : فرهنگی

۳۰
فروردین
۱۴۰۳

شماره
۵۵۹۳

امروز: ۳۱ (فروردین) ۱۴۰۳ ◀ ◀ Friday 2024 (Apr) 19

عناوین صفحه




هگمتانه، گروه ورزش: شهردار همدان با تأکید بر اینکه توجه به ورزش جزو اولویت‌های مدیریت شهری است گفت: توسعه ورزش در ابعاد همگانی و عمومی، عامل مهم در افزایش وحدت، همدلی و انسجام اجتماعی است.
«سیدمسعود حسینی» در نشست با مدیران ورزش و جوانان استان همدان اظهار کرد: ورزش نقش مهم در پیشگیری از جرائم و آسیب‌های اجتماعی در سطح شهر دارد و مردم با پیروزی تیم‌ها خوشحال و با شکست آن‌ها ناراحت می‌شوند و این موضوع نشان از جایگاه مهم ورزش در توسعه شهری دارد.
وی ادامه داد: برای گسترش ورزش همگانی و اجرای متنوع برنامه‌های فرهنگی ورزشی با رویکرد مردم محور نیاز به مشارکت تمامی دستگاه‌های اجرایی داریم که مدیریت شهری نیز به سهم خود همکاری‌های لازم را خواهد داشت.
حسینی افزود: مدیریت شهری همدان همواره در راستای توسعه و رشد ورزش برای آحاد مختلف جامعه گام برداشته و آماده مشارکت عمومی در اجرای این برنامه‌ها است.
شهردار همدان بیان کرد: سلامت روحی، روانی و جسمی و در کنار آن سلامت فردی، اجتماعی و جمعی در جامعه برای ما بسیار اهمیت دارد و از همین رو ورزش در جامعه یک رکن اساسی است.
 نقش اثرگذار مدیریت شهری در توسعه ورزش
مدیرکل ورزش و جوانان همدان نیز در این نشست گفت: مدیریت شهری نقش اثرگذار در توسعه ورزش در عرصه‌های همگانی و قهرمانی دارد.
«علی حقیقی» با تأکید بر توجه هرچه بیشتر شهرداری به ورزش همگانی بیان کرد: ورود شهرداری به عرصه ورزش همگانی و توسعه زیرساخت‌های ورزشی، بسیاری از موانع و مشکلات این حوزه را رفع می‌کند و امسال با همکاری این 2 نهاد، همدان در بحث شهر فعال یکی از شهرهای برتر کشور معرفی شد.
وی با اشاره به اینکه توسعه زیرساخت‌های ورزشی باعث شده تا همدان در مسیر موفقیت‌های ملی و بین المللی گام‌های مؤثری بردارد، خواستار همکاری شهرداری شد و افزود: انتظار داریم مجموعه شهرداری در صدور پروانه و سایر مجوزهای لازم همکاری بیشتری با دستگاه ورزش داشته باشد.
حقیقی ادامه داد: امروز شاهد درخشش قهرمانان ارزنده استان در میادین جهانی و آسیایی هستیم و در همین چند ماه اخیر نیز موفقیت‌های بزرگی کسب کرده‌ایم.
وی با تأکید بر لزوم برخورداری از امکانات ورزشی در اقصی نقاط استان همدان خاطرنشان کرد: زیرساخت‌های ورزشی را در تمامی نقاط شهر همدان به ویژه کم برخوردار ایجاد کرده‌ایم و به سمتی حرکت می‌کنیم که تمامی مناطق و محلات شهر در بحث ورزش مشارکت داشته باشند.



ارسال ديدگاه

نام:
پست الکترونیکی:
کد امنیتی:
ديدگاه: