صفحه 1 : ایران و جهان صفحه 2 : خبر همدان صفحه 3 : شهرستان صفحه 4 : خبر همدان صفحه 5 : ایران و جهان صفحه 6 : ورزش صفحه 7 : اندیشه صفحه 8 : فرهنگی

۵
اردیبهشت
۱۴۰۳

شماره
۵۵۹۸

امروز: ۵ (اردیبهشت) ۱۴۰۳ ◀ ◀ Wednesday 2024 (Apr) 24

عناوین صفحه



هگمتانه، گروه خبر همدان: به مناسبت ولادت حضرت زینب (س) و روز پرستار دیدار شهردار و رئیس شورای اسلامی شهر همدان با پرستاران بیمارستان سینا صورت گرفت.
به گزارش هگمتانه، به مناسبت ولادت با سعادت حضرت زینب (س) و روز پرستار، شهردار و رئیس شورای اسلامی شهر همدان و معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی ابن سینا با حضور در بیمارستان سینا از زحمات کادر درمان و پرستاران قدردانی و تشکر کردند.
رئیس شورای اسلامی شهر همدان در این دیدار ضمن تبریک روز پرستار گفت: خدمت گزاران و زحمتکشان عرصه سلامت با التیام بخشی به بیماران موجب جلب رضایت پروردگار می‌شوند. محمود مسگریان پرستاران را اسوه نیکوکاری دانست و عنوان کرد: پرستاران با الگو گرفتن از استقامت و صبر حضرت زینب درس عشق و فداکاری می‌دهند.
در ادامه سید مسعود حسینی شهردار همدان نیز ضمن قدردانی از زحمات پرستاران گفت: روز میلاد حضرت زینب (س) بهانه‌ای برای ارج گذاری به دل نگرانی ها، فداکاری‌ها و نیک اندیشی‌های پرستاران است.
به نقل از مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری همدان، حسینی ولادت حضرت زینب (س) را روز افتخار انسان به انسانیت دانست و افزود: بی شک تلاش مخلصانه و خدمت پرستاران به بیماران رحمت خداوند را جلب می‌کند.



ارسال ديدگاه

نام:
پست الکترونیکی:
کد امنیتی:
ديدگاه: